68e6894279","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

دیدار بانوان شاغل در ادارات شهرستان با فرماندار سیاهکل

  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
دیدار بانوان شاغل در ادارات شهرستان با فرماندار سیاهکل

این فرهنگ بالا ضمن اینکه اصلیت فرهنگ غنی شهرستان را حفظ می کند ، می تواند از بروز آسیب های اجتماعی که آن هم به ندرت در این شهرستان اتفاق می افتد پیشگیری نماید. محمود صوفی در ادامه به نقش و جایگاه بانوان در ارتقای فرهنگ عمومی که به پیشگیری از آسیب های اجتماعی منجرخواهد […]

این فرهنگ بالا ضمن اینکه اصلیت فرهنگ غنی شهرستان را حفظ می کند ، می تواند از بروز آسیب های اجتماعی که آن هم به ندرت در این شهرستان اتفاق می افتد پیشگیری نماید.
محمود صوفی در ادامه به نقش و جایگاه بانوان در ارتقای فرهنگ عمومی که به پیشگیری از آسیب های اجتماعی منجرخواهد شد تاکید کرد و افزود : انتظار داریم که کمیسیون امور بانوان فرمانداری به عنوان متولی امر ، یک شناسنامه و بانک اطلاعاتی کامل از زنان موفق و کارآفرین را که در عرصه های کارآفرینی و مدیریتی ایفای نقش می کنند تهیه نمایند تا این بانوان موفق ، در مواقع ضروری و لازم در جهت رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی و ارتقای معیشت جامعه هدف خود اقداماتی صورت دهند .
وی در ادامه بر تشکیل کمیته هایی در مجموعه کمیسیون امور بانوان فرمانداری در جهت شناسایی آسیب ها ، فرصت ها و تهدید ها تاکید و اظهار امیدواری نمود که پس از تشکیل این کمیته ها و معرفی پتانسیل های بالقوه و بالفعل همراه با ایجاد تشکل های خیرین ، بیش از گذشته جامعه ای با فرهنگ و برخوردار از تلاش و پیشرفت و توسعه داشته باشیم .
فرماندار سیاهکل در پایان با اشاره در پیش بودن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه اقشار جامعه به ویژه بانوان که نقش و جایگاه اساسی در ارتقای فرهنگ عمومی دارند خواست تا با حضور حماسی و مشارکت حداکثری خود ، برگ دیگری از کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند .
قابل ذکر است در این دیدار که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و در راستای اجرایی شدن برنامه های دهه مبارک فجر و با همکاری امور بانوان فرمانداری سیاهکل برگزار شد ، چند تن از حاضرین در جهت تقویت فرهنگ عمومی و موضوعات مختلف نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

فرمانداری سیاهکل

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.