تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

کشف 55 کیلو ترياك در لاهيجان

  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷
کشف 55 کیلو ترياك در لاهيجان

سرهنگ”رسول عزيزي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک باند قاچاق موادمخدر در سطح شهرستان لاهيجان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقيقات ميداني از صحت موضوع […]

سرهنگ”رسول عزيزي” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت یک باند قاچاق موادمخدر در سطح شهرستان لاهيجان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقيقات ميداني از صحت موضوع اطمينان حاصل كردند افزود: در ادامه تحقيقات سركرده اصلي اين باند و مخفيگاه وي در شهر لاهيجان شناسائي شد.
وي ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته و محرز شدن حضور عوامل اين باند در محل مورد نظر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر با هماهنگي قضائي به مكان مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ عزيزي بيان داشت: متهم 42 ساله به همراه همدستان 34 ،37 و 38 ساله‌اش در اين مخفيگاه دستگير و در بازرسي از اين مكان 55 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان با اشاره به اينكه متهمان سابقه‌دار پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند گفت: موادمخدر و اعتياد آسيبي است كه نهاد خانواده و سلامت جامعه را هدف قرار مي‌دهد و مبارزه با اين پديده شوم همكاري بيشتر مردم و ساير دستگاه را مي‌طلبد.

فرماندهی انتظامی لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.