تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
3

افتتاح و بهره برداری از 72 پروژه عمرانی و طرح اشتغالزایی با اعتبار هزینه کرد بالغ بر 71 میلیارد تومان در شهرستان سیاهکل

  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
افتتاح و بهره برداری از 72 پروژه عمرانی و طرح اشتغالزایی با اعتبار هزینه کرد بالغ بر 71 میلیارد تومان در شهرستان سیاهکل

در نخستین روز از ایام هفته دولت ، فرماندار ، معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان ، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از روسای ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته […]

در نخستین روز از ایام هفته دولت ، فرماندار ، معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرماندار ، اعضای شورای تامین شهرستان ، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از روسای ادارات با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

رحمت حیدری نژاد فرماندار سیاهکل در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان داشت : در هفته دولت امسال تعداد 72 پروژه عمرانی و طرح اشتغالزایی با اعتبارات هزینه شده بالغ بر 71 میلیارد تومان از خدمات دولت محترم در شهرستان سیاهکل مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وی در ادامه به اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای برنامه های افتتاحیه پروژه ها و طرح ها تاکید کرد و افزود : در این ایام علاوه بر برنامه افتتاحیه ها، برنامه های جانبی فرهنگی و هنری نیز متناسب با ایام ماه محرم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط دستگاه های متولی در ایام ‌ دولت در شهرستان انجام خواهد گرفت .

وی این پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری را که در هفته دولت در شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت را در حوزه های صنعتی و تولیدی ، جهاد کشاورزی ، راه روستایی و شهرداری ها ، امور آب و برق ، مسکن محرومین و چندین طرح سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری مانند هتل و بوم گردی و اشتغالزایی توسط بخش خصوصی و همچنین پروژه های عام المنفعه دانست و اظهار امیدواری نمود این خدمات زیربنایی بتواند ضمن توسعه و رشد زیرساخت ، موجب افزایش سطح معیشت و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان باشد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.