تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
5

روستا باید از حیث اشتغال و تولید احیا شود و این امر استقرار روستائیان در محیط روستا، تولید بیشتر و ماندگار روستایی را به دنبال دارد.

  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
روستا باید از حیث اشتغال و تولید احیا شود و این امر استقرار روستائیان در محیط روستا، تولید بیشتر و ماندگار روستایی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : « رحیم حیدری » در برنامه رائیو موج جووونی وظیفه فرمانداری را هماهنگی بین همه مدیریت ها عنوان و تصریح کرد: این هماهنگی بین مدیریت ها در کارگروه های مختلف شکل می گیرد‌. فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اشتغال روستایی و واحدهای کوچک کارگاهی، افزود: روستا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال : « رحیم حیدری » در برنامه رائیو موج جووونی وظیفه فرمانداری را هماهنگی بین همه مدیریت ها عنوان و تصریح کرد: این هماهنگی بین مدیریت ها در کارگروه های مختلف شکل می گیرد‌.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اشتغال روستایی و واحدهای کوچک کارگاهی، افزود: روستا باید از حیث اشتغال و تولید احیا شود و این امر استقرار روستائیان در محیط روستا، تولید بیشتر و ماندگار روستایی را به دنبال دارد.

 

حیدری با اشاره به اینکه گیلان و روستاهای آن یک مزیت است، اذعان کرد: اگر روستا در شهرستان ها فعال باشد هم تولید در روستا بیشتر شده و از طرفی از حاشیه نشینی جلوگیری خواهد کرد.

فرماندار شهرستان لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه هم اکنون وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وضعیت شهرستان به آبی رسد.

خبرنگار:محمدصادق غلامی

شهرداری لنگرود رادیو موج جووونی رحیم حیدری شهرداری لنگرود رادیو موج جووونی شهرداری لنگرود رادیو موج جووونی شهرداری لنگرود رادیو موج جووونی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.