018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

برگزاری جلسه هیئت کبدی شهرستان لاهیجان

  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
برگزاری جلسه هیئت کبدی شهرستان لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال ، حمید رضا اسدی رئیس هئیت کبدی شهرستان لاهیجان ضمن خیرمقدم به افراد حاظر در جلسه و تشکر از همکاری و همراهی اسلام پرست رئیس اداره ورزش گفت: داشتن تعامل و همکاری با اداره ورزش باعث پیشرفت و پیشبرد این رشته نوپا در شهرستان می‌شود. وی در […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی نگین شمال ، حمید رضا اسدی رئیس هئیت کبدی شهرستان لاهیجان ضمن خیرمقدم به افراد حاظر در جلسه و تشکر از همکاری و همراهی اسلام پرست رئیس اداره ورزش گفت: داشتن تعامل و همکاری با اداره ورزش باعث پیشرفت و پیشبرد این رشته نوپا در شهرستان می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه های آتی هیئت پرداخت و افزود: بزودی لاهیجان دارای زمین اختصاصی ساحلی برای کبدی کاران میشود و با همدلی، تعامل و با داشتن برنامه مدون آینده ورزش کبدی لاهیجان را در کشور شکوفا میکنیم.

رئیس هیئت کبدی لاهیجان در ادامه افزود: افراد شاخص و متخصص را برای تشکیل ارکان مدیریتی هیئت انتصاب کردیم تا با پتانسیل بالا و با تمام ظرفیت های موجود به موفقیت های چشمگیر در سطح ملی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: از انتقادات استقبال و از راهکارها و پیشنهادات پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته ورزشی استفاده خواهیم کرد.

فروغ اسلام پرست رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر از عملکرد خوب هیئت کبدی بار دیگر از همه اعضا این هیئت خواست با همدلی باعث شکوفایی این رشته ورزشی در شهرستان باشیم.

در پایان جلسه احکام انتصاب هیئت کبدی به اعضای این هیئت اهدا شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.