68e6894279","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

نشست رئیس و اعضاء شورای شهر لنگرود با اصحاب رسانه

  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
نشست رئیس و اعضاء شورای شهر لنگرود با اصحاب رسانه

به گزارش نگین شمال به نقل از رایان خبر ، غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود به اتفاق دیگر اعضای این شورا درسومین نشست خبری ماهانه که با اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد. منصفی در ادامه با اشاره به اینکه حجم بالایی از آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر […]

به گزارش نگین شمال به نقل از رایان خبر ، غلامرضا منصفی، رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود به اتفاق دیگر اعضای این شورا درسومین نشست خبری ماهانه که با اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد.

منصفی در ادامه با اشاره به اینکه حجم بالایی از آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر لنگرود انجام شده، کارخانه کمپوست لنگرود را یکی از پروژه‌های مورد تاکید شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان کرد و اظهار داشت: احداث کارخانه کمپوست لنگرود در مادیان گوابر اطاقور یکی از پروژه‌های بزرگ مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در دوره پنجم شورا می باشد که هم اکنون از پیشرفت فیزبکی ۷۰ درصدی برخوردار است و در تلاشیم این پروژه تا پایان دوره پنجم شورا به بهره‌برداری برسد.

 

رئیس شورای شهر در ادامه به روند لایروبی رودخانه بزرگ این شهر اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از کارهای خوب مجموعه شورا و شهرداری لنگرود، لایروبی رودخانه بزرگ شهر است که در ادامه لایروبی های صورت گرفته درصددیم رودخانه شهر را در منتهی الیه مسیر بقعه آقا سید حسین تا انزلی محله نیز در برنامه لایروبی قرار گیرد.

غلامرضا منصفی با بیان اینکه دیوار سازی حایل رودخانه شهر در چند نقطه، از دیگر برنامه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود در سال‌های اخیر بوده و همچنان ادامه خواهد داشت، به احداث پلی در منطقه درویشانبر اشاره نمود و افزودند: احداث پل در منطقه درویشانبر در مسیر میدان شهید املاکی به سمت تالار قصر از دیگر برنامه های اولویت دار مجموعه مدیریت شهری می‌باشد که هم اکنون در حال انجام است.

 

وی به برخی از مشکلات شهری به خصوص در محلات اشاره کرد و افزود: مشکلات شهری زیادی داریم که خوشبختانه با هماهنگی ها و تعاملات به عمل آمده با اداره برق کارهای خوبی در زمینه برق صورت گرفته، اما تامین روشنایی معابر و محلات یکی از مهمترین معضلات شهر است. به خصوص در محلات حاشیه ای که با هماهنگی‌های به عمل آمده با ریاست محترم اداره برق لنگرود انشالله این مشکل هم به زودی حل خواهد شد.

 

منصفی سپس از مشکلات مسکن مهر گفت و اضافه کرد: مسکن مهر لنگرود از مشکلات ریز و درشتی رنج می‌برد که در راستای حل آنها اخیرا جلسات متعددی در منطقه داشتیم، مشکلات را دسته‌بندی کرده و با حضور مدیران و دستگاه‌های مرتبط شهرستان و مدیران کل استانی در فرمانداری مسائل مطرح گردید و امیدواریم که این معضلات هرچه سریعتر حل شود.

 

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا به کشور و شهرمان آسیب وارد کرده گفت: شهر لنگرود در شرایط نارنجی قرار دارد و مشمول محدودیت‌ها و منع تردد شهر به شهر است.

 

رئیس شورای شهر لنگرود به مردم توصیه کرد تا با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از این اپیدمی جلوگیری کنیم.

زهرا رگان رایان خبر

شورای شهر لنگرود

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.