تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
2

پیام صادق شریف نیای دیزبنی کاندیدای مجلس خطاب به رسول فرخی میکال نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
پیام صادق شریف نیای دیزبنی کاندیدای مجلس خطاب به رسول فرخی میکال نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : صادق شریف نیای دیزبنی کاندیدای جوان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان،سیاهکل،رودبنه و پیرکوه خطاب به رسول فرخی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نوشت : هم اکنون که ساعاتی تا شروع به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان مانده بر ذهن محجور […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال : صادق شریف نیای دیزبنی کاندیدای جوان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لاهیجان،سیاهکل،رودبنه و پیرکوه خطاب به رسول فرخی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نوشت : هم اکنون که ساعاتی تا شروع به کار رسمی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان مانده بر ذهن محجور حقیر به عنوان برادر کوچکتر و خطار کار آن جناب، وظیفه ای سنگینی کرده که از باب یادآوری امور، خدمت حضرتعالی عارضم.

وی در ادامه نوشت : برادر بزرگوار در این چند ماه که محنت بار بر جهان مستولی و اتفاقات تلخی را در گوشه و کنار عالم شاهد بوده و هستیم جنابعالی را به صداقت و راستی در مواجهه با مردم دعوت کرده تا مبادا فریفته زرق و برق دنیا و غرق در مطامع سیاسی و درون حزبی خود و نادیده گرفتن حقوق برحقه مردم شوید. چرا که فرصت های خدمتگزاری جهت کم کردن آلام مردم بسیار زودگذر است. مردم فهیم و فکور ما سوای مش سیاسی خود مردمی مومن و وطن دوست بوده که اعصار و قرون متمادی در این صحنه از جهان در حال گذران ایام هستند.

صادق شریف نیا افزود: مردم بسیار هوشمندانه صداقت گفتار و  کردار صحیح و ناصحیح مسئولین را تشخیص داده و ناظرينی منصف هستند که بجا مزد زحمات و خدای ناکرده بی مبالاتی مسئولین را با حمایت ها و عدم اقبال خود پاسخ داده و می دهند.
آن جناب خود را از حلقه ارتباط شفاف و رو در رو با مردم محروم نکند چرا که مردم خود بهترین مشاور و برترین تئوریسین های اتاق های فکر جهت رفع مشکلات ریز و درشت جامعه هستند و هر آن گاه زرق و برق روزگار شما را احاطه کرد به قدرت لایزال و نامتناهی پروردگار بنگرید تا به بی ارزشی و زودگذر بودن زیبایی فریبنده موجود واقف گردید.
برای شما بهترین ها را در امر خدمتگزاری و اعتلای نام ایران عزیز از حضرت باریتعالی مسالت می نمایم.

خادم مردم صادق شریف نیای دیزبنی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.