018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

کشته شدن مدیرمسوول روزنامه توسعه جنوب به ضرب گلوله

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
کشته شدن مدیرمسوول روزنامه توسعه جنوب به ضرب گلوله
روزنامه اعتماد : یک فرد نزدیک به خانواده اکبر لیموچی به «اعتماد» می‌گوید: «متهمان دو سال پیش برادرزاده مقتول را کشتند و امسال هم خودش را»

یک ماه پیش از این حادثه هم در خانه‌اش مورد هدف گلوله قرار گرفت، اما سه روز پیش وقتی مجدد گلوله شلیک شد او در کافه‌ای در شهرستان ایذه به قتل رسید. عصر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت جاری، «اکبر لیموچی» مدیر مسوول روزنامه توسعه جنوب به ضرب گلوله کشته شد.

خبرگزاری‌ها علت این حادثه تلخ را عنوان نکردند، اما پیگیری‌های «اعتماد» نشان می‌دهد که اکبر لیموچی به دلیل جنایتی که از قبل برای یکی از نزدیکان او رخ داده، هدف گلوله متهمان قرار گرفته است. بر اساس اخبار منتشرشده در خبرگزاری‌ها؛ افراد مسلح سوار بر خودروی ال ۹ به یک کافه در شهرستان ایذه حمله کردند و با شلیک گلوله، اکبر لیموچی از فعالان رسانه‌ای منطقه را به قتل رساندند.

افراد مسلح با حمله به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه او را به گلوله بستند. «سرهنگ صمد عباسی» سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در توضیح این خبر اعلام کرد: «عامل این جنایت سوار بر خودرو ال ۹۰ به محل جنایت آمد و با ورود به کافه مقتول را به قتل رساند.

تیم پلیسی برای شناسایی عاملان این جنایت تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.» همچنین روز گذشته در جریان این حادثه معاونت مطبوعاتی ارشاد بر پیگیری دقیق قتل اکبر لیموچی تاکید کرده است.

یک فرد نزدیک به خانواده مقتول که نخواست نامش فاش شود در مورد این حادثه به «اعتماد» می‌گوید: «نزدیک دو سال پیش برادرزاده مقتول توسط افرادی خلاف‌کار به قتل می‌رسد. برادرزاده مقتول به دلیل یک درگیری به زندان می‌افتد و آنجا با این افراد آشنا می‌شود. وقتی از زندان آزاد می‌شود دور خلاف را خط می‌کشد، اما این افراد دست از سر او برنمی‌داشتند. تا اینکه یک روز او را به جایی در اطراف ایذه می‌کشانند و برادرزاده مقتول را که متولد ۱۳۷۱ بوده می‌کشند. پس از این ماجرا عموی مقتول یعنی همین آقای اکبر لیموچی طی سخنرانی‌هایی که در شهرستان ایذه داشت، مرتب اعلام می‌کرد که دستگاه‌های مربوطه باید قضیه را پیگیری کنند، اما خب متاسفانه هیچ‌کس موضوع قتل را پیگیری نمی‌کرد و متهمان دستگیر نشدند تا اینکه روز جمعه وقتی اکبر لیموچی در کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی حضور پیدا می‌کند متهمان او را به ضرب گلوله می‌کشند. اعلام کردند؛ ضاربان با یک ماشین ال ۹۰ به سمت کافه آمده و به سمت مدیر مسوول روزنامه توسعه جنوب شلیک کردند. شنیده شده که چند نفر هم زخمی شدند.»

به گفته این فرد نزدیک به خانواده، اکبر لیموچی متولد ۱۳۶۳ و مجرد بوده است.

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.