تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
2
عضو هیات رئیسه مجلس

خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از خدمات بهداشتی و معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از خدمات بهداشتی و معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از در نظر گرفتن خدمات بهداشتی و معافیت مالیاتی برای خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعان حرم طبق لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار نگین شمال مجتبی یوسفی روز سه‌شنبه اظهار داشت: در مصوبات شب گذشته تنفیذ و تسری خدمات ایثارگران به همسران، والدین و فرزندان شهدا هم در برنامه هفتم اضافه شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته معافیت مالیاتی برای ایثارگران و رزمندگان با خدمت ۱۲ ماه به بالا محاسبه می‌شد اما با مصوبه شب گذشته، این معافیت برای همه رزمندگان و ایثارگران داوطلب در جبهه بر اساس هر ماه، ۸ درصد معافیت از پرداخت مالیات مصوب شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، خدمات بهداشتی و درمانی به شهدا و جانبازان ۵۰ درصد به بالا، برای همسران و والدین شهدا نیز تسری پیدا کرد. همچنین تمام مصوبات، خانواده شریف شهدای مدافع حرم و امنیت را نیز پوشش می‌دهد.

یوسفی خاطرنشان کرد: نگاه مجلس از ابتدا به شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شریف آنها، نگاهی عزتمند و ویژه بوده است و خدمت به این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.