تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

همه در یک کشتی نشسته ایم

  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
همه در یک کشتی نشسته ایم

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” جواد نجار تمیزکار گفت: همواره نظر مردم در نظام اسلامی، نقشی تاثیرگذار در پیشبرد اهداف آن داشته و مردم ایران با تمدن کهن ایرانی و اعتقادات ژرف مذهبی یکی از ملل با فرهنگ و باسواد در بین سایر اقوام شناخته شده اند. در همه بحرانها چه سیاسی و چه […]

به گزارش پایگاه خبری “نگین شمال” جواد نجار تمیزکار گفت:

همواره نظر مردم در نظام اسلامی، نقشی تاثیرگذار در پیشبرد اهداف آن داشته و مردم ایران با تمدن کهن ایرانی و اعتقادات ژرف مذهبی یکی از ملل با فرهنگ و باسواد در بین سایر اقوام شناخته شده اند.

در همه بحرانها چه سیاسی و چه اجتماعی و چه بحران های ناشی از حوادث غیرمترقبه ، جنگ ؛ دفاع از حریم ولایت و ..این مردم بودند که از اول انقلاب اسلامی تاکنون پای میدان و صحنه حضور داشته ، قوت قلب و پشتوانه صادق نظام بوده اند.

امروز نیز در این بحران عجیب و تاسف بار ویروس کرونا، اگر مشارکت مردم در کنترل و از بین بردن چرخه انتقال اتفاق نمی افتاد چه بسا اوضاع تاسف بار تر از این میشد.

هر چند مردم چشم امید به تصمیمات عاقلانه و منطقی مسولان بستند اما در مواقعی که عده قلیلی از مردم رعایت این تصمیمات را نمیکنند باید از یاری آحاد موافق مردم نیز در کنترل حوادث غافل نشد و انتظار این است که از نمایندگان محلی مردم در هدایت این همراهی استفاده شود.
ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، نمایندگان شوراهای شهر و روستا در هدایت خواست و ایده های مردمی در کنف حمایت دولتمردان میتواند به این مهم کمک کنند؛ مگر نه اینست که مردم نمایندگان امین خود را برای تصمیم گیری های محلی بر می گزینند؟!
پس باید به تصمیمات محلی که خواست مردم بوده نیز احترام گذاشت.
جواد نجار تمیزکار
رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=1217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.