b1b08232d9","lang":0,"debug":0}
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و شهرداری لنگرود در گزارش عملکرد شهرداری به خوبی نمایان است

  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و شهرداری لنگرود در گزارش عملکرد شهرداری به خوبی نمایان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال از لنگرود، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های شهرداری لنگرود، جهاد کشاورزی در روستای گالشخاله و پروژه های منابع طبیعی در اطاقور  با حضور معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان و فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید. « کیمیا تنهایی » در […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگین شمال از لنگرود، همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های شهرداری لنگرود، جهاد کشاورزی در روستای گالشخاله و پروژه های منابع طبیعی در اطاقور  با حضور معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان و فرماندار لنگرود به بهره برداری رسید.

« کیمیا تنهایی » در این مراسم با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تمام تلاش ما این است که برای مردم خدمت کنیم و آثار ماندگاری به جا بماند چرا که مردم ما مردم قدردانی هستند و با پرهیز از هرگونه جناح سیاسی باید خدمت به مردم سرلوحه امور قرار گیرد.

معاون  توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره برداری رسید، افزود: پروژه های افتتاحی امسال نسبت به سال گذشته از رشد ۹۴ درصدی برخوردار است.

تنهایی ضمن تقدیر از بخش خصوصی و اینکه همپای با دولت پروژه های اشتغال زا، کارخانجات، گلخانه ها و … را به بهره برداری می رسانند،  تصریح کرد: پروژه های افتتاحی شهرستان لنگرود در هفتمین روز از دهه فجر بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که امروز با حضور مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید‌.

وی بر  استمرار انسجام و همدلی در جامعه تاکید کرد و گفت: همدلی، همراهی  و هم سویی اعضای شورای شهر و شهرداری لنگرود در گزارش عملکرد خوب شهرداری به خوبی نمایان است.

شهرداری لنگرود

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.