تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

نمایندگان مجلس و دردسر‌های دناپلاس +خودروهای ادوار گذشته مجلس چه بود؟

  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۱۸

در چند روز گذشته تعدادی خودرو توسط مجلس به برخی نمایندگان متقاضی تحویل داده شده و ماجرا از این قراره که در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شده تا نوع استفاده از خودرو رو انتخاب کننن که سه گزینه داشت: ١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه […]

در چند روز گذشته تعدادی خودرو توسط مجلس به برخی نمایندگان متقاضی تحویل داده شده و ماجرا از این قراره که در ابتدای شروع مجلس، فرمی برای خودرو به نمایندگان داده شده تا نوع استفاده از خودرو رو انتخاب کننن که سه گزینه داشت:
١. استفاده از خودروی مجلس با راننده، که در اینصورت، هزینه ها حسب میزان کاربرد و طبق تعرفه (ساعتی ٣٠ هزار و روزانه ۵٠٠ هزار تومان) از دریافتی ماهانه نماینده کسر می شود.
٢. تحویل امانی خودروی صفر (پارس) به نماینده و عودت آن به مجلس در پایان نمایندگی، که در اینصورت پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل (حدود ۵ میلیون)، از هزینه های دفتری ماهانه حذف می شود.
٣. فروش اقساطی یک خودروی صفر به نماینده (دنا یا پارس) که قسط آن از دریافتی ماهانه کسر شود. (قیمت تحویل این خودرو به نماینده، ٣٠٢ میلیون تومان و اقساط آن ٣ ساله است. سند آن هم حداقل تا یک سال بنام مجلس است و امکان فروش به غیر ندارد.)

حالا ببینیم نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی چه خودروهایی در اختیار داشتن؟

ماجرای دناپلاس نمایندگان مجلس

مشخص شد که هر دوره از مجلس، نمایندگان مردم چه خودروهایی را تحویل می گرفتن حالا نگاهی کنیم به هزینه ایاب و ذهاب هر نماینده، اون هم در مجلس نهم!

 

با هلی‌کوپتر هم اگه می‌رفتن اینقدر نمی‌شد!

ماجرا از این توئیت در فضای مجازی شروع شد:

 تحویل خودرو دنا پلاس به نمایندگان به صورت اقساطی

ماجرای دناپلاس نمایندگان مجلس

موضوع از این قراره که به هر نماینده مجلس یک خودروی دنا پلاس به قیمت کارخانه دادن و پولش رو ماهانه از حسابشون می‌خوان کسر کننن اون هم ماهی ۸ میلیون و سیصدهزار تومن.

آخه یکی نیست بگه مگه این نمایندگان مجلس چقدر ماهیانه حقوق می‌گیرن که ۸ میلیون و سیصدهزار تومن هم باید قسط ماهیانه، اون هم به مدت سه سال بپردازن!

بگذریم از این حرف ها که کسی گوشش بدهکار نیست؛ در پی توئیت آقای لواسانی برخی از نماینده های محترم مردم در مجلس شورای اسلامی انصراف خودشون رو از دریافت خودرو اعلام کردند:

روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس از دریافت خودرو انصراف داد!

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2591

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.