تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4
فرماندار لنگرود:

رسالت مهم خبرنگاران امید آفرینی است

  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
رسالت مهم خبرنگاران امید آفرینی است
۱۱۶ پروژه همزمان با هفته دولت در لنگرود افتتاح می شود

 

به گزارش نگین شمال از لنگرود، محمدرضا جلالی در نشست خبری با اصحاب رسانه که همزمان با اولین روز از هفته دولت امروز( چهارشنبه، ۲ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در برگزاری این جلسه ، گفت: بابت این امر عذر بنده را پذیرا باشیم و درصدد بودم فضای مناسبی جهت تعامل و همکاری با اصحاب رسانه محیا شود.

 

فرماندار لنگرود، ایام هفته دولت  را مجال مناسبی برای گرامیداشت شهیدان عرصه خدمت و صداقت دانست و تصریح کرد: اقدامات شایسته دولت  باید به اطلاع مردم رسانده شود  و حلقه واسطه این امر خبرنگاران هستند که قدردان زحمات شما اصحاب رسانه هستم.

 

جلالی، اصلی ترین برنامه دشمن را تصویر سازی غلط از وضعیت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند که جمهوری اسلامی را کشوری عقب مانده جلوه دهد و تا به این تصویر ذهنی غلط ، داشته ها به خوبی دیده نشود و در طی این مدت نیز اقدامات بسیاری توسط دولت های مختلف صورت گرفته است که صعود ارزشمند ایران در حوزه های مختلف را شاهد هستیم و جهاد تبیین رهبری نیز همین است که مولفه های موفقیت به نحو شایسته ای به مردم منتقل شود.

 

فرماندار لنگرود  با اشاره به جامعه پردازی، جامعه سازی و  تمدن سازی ، و اینکه  آینده روش باید برای جوانان ترسیم شود، افزود: لنگرود فردا باید بر اساس تمدن ایرانی اسلامی شکل گیرد و عدالت اجتماعی در آن در حد اعلا ایجاد شود و آرمان های انقلاب به واسطه این دستاوردهای چهار دهه گذشته متاسفانه در خیلی از حوزه ها محقق نشده است و این به معنای عدم تلاش در این حوزه ها نیست و تلاش کنیم به قله برسیم  و دولت سیزدهم با شعار تحقق آرمان های اصیل انقلاب سر کار اومده و دولتمردان تلاش می کنند به واسطه این انتخاب مردم،  کار به شایستگان و نخبگان برسد.

 

جلالی ادامه داد: اولین کار در این زمینه ایجاد امید در مردم است و نقش رسانه ها در این حوزه امری ضروری است و با توجه به ظرفیت های داخلی می توانیم خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را  براساس فرصت ها و تبدیل تهدیدها به فرصت  مرتفع شود.

 

 

وی با بیان اینکه برای ایجاد تحول باید با ایمان و باور به اندیشه های انقلاب، روحیه جهادی،  وحدت و انسجام و  پرداختن به مسایل اصلی اقدام شود، اذعان کرد:  با توجه به این اصول می توانیم‌منشا تاثیر موثر در نظام اجرایی و زندگی مردم باشیم.

جلالی با اشاره به اینکه در بحث تمدن سازی معتقد هستم بستر دنیوی تمدن سازی باید محیا شود، تصریح کرد: این نگرش نیاز به سیستمی دارد که مدیران باید تعبیه و اجرایی کنند و دولت سیزدهم به دنبال تعمیق تمدن ایرانی و اسلامی است و در تلاش است بدون توجه به حواشی کارهای بزرگ را انجام دهد و در بحث مهار کرونا باید بپذیریم دولت با اقتدار با واردات واکسن و افزایش تولیدات داخلی توانسته این ویروس را مهار کند.

 

 

 

جلالی با بیان اینکه در بحث آب زراعی اگر همت و جدیت استاندار گیلان نبود سال زراعی وحشتناکی برای مردم رقم می خورد، افزود:  امسال بهترین سال از حیث کمیت و کیفیت محصول برنج بوده است.

 

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه قریب ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی در سطح شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: اغلب این پروژه ها در حوزه های مسکن‌محرومین، آبرسانی، خدمات و ارتباطات مخابراتی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ، برق رسانی ، طرح هادی روستایی. فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آب زراعی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و ….. است.

 

وی از افتتاح  ۱۱۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در لنگرود خبر داد و گفت: این تعداد از پروژه ها با اعتبار ۱۸۹ میلیارد تومانی به همت ۱۷ دستگاه اجرایی  و ایجاد  ۸۰۰ اشتغال(  ۷۰۰ اشتغال موقت در طول اجرای طرح و ۱۰۰ اشتغال دائم) به بهره برداری می رسد که اعتباراتی امسال هفته دولت از حیث ریالی شش برابر افزایش یافته است.

 

جلالی به پروژه های افتتاحی ماه های آینده در سطح شهرستان اشاره و تصریح کرد: بیمارستان تامین اجتماعی کومله، کارخانه کمپوست با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی، کنارگذر لنگرود با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری ، شهرک یعقوبیه، فاضلاب و آب شرب  نیز در حال اجرا است.

 

فرماندار لنگرود در پایان تاکید کرد: دولتی که شعارش ادعای خدمت و خادمی برای مردم است شبانه روزی در تلاش است از همه ظرفیت ها برای ایجاد رفاه و رضایت مردم استفاده کند.

 

خبرنگار: ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.