018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

دستگیری اراذل و اوباش در ملاط لنگرود: فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار درگیری روستای ملاط این شهرستان ظرف كمتر از 24 ساعت خبر داد

  • ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
دستگیری اراذل و اوباش در ملاط لنگرود:  فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار درگیری روستای ملاط این شهرستان ظرف كمتر از 24 ساعت خبر داد

به گزارش نگین شمال سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور ، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد مي‌كند. وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه […]

به گزارش نگین شمال سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور ، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد مي‌كند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به دريافت گزارش يكي از شهروندان مبني بر درگيري افرادي با سلاح سرد با وي و مجروح شدن او، بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس تحقيقات صورت گرفته و با اشرافيت اطلاعاتي پليس، متهمان كه جزء اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند، مورد شناسایی قرار گرفتند تصريح كرد: هماهنگي قضائي براي دستگيري اين افرد انجام شد.
اين مقام انتظامي از دستگيري 2 نفر از اراذل و اوباش مورد نظر كه با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی مردم و نیز اخلال در نظم عمومی شده بودند، ظرف كمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: طی بررسی‌ها صورت گرفته مشخص شد که علت درگيري اختلافات شخصی بوده است.
سرهنگ سرخوش‌پور اذعان داشت: متهمان 31 و 36 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
وي در پايان با تاكيد بر اينكه پلیس با افرادی که بخواهند امنيت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد كرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.