تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

برگزاری آزمون جذب تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

  • ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
برگزاری آزمون جذب تامین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت تامین نیروی انسانی آزمون جذب برگزار می کند. شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور، […]

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت تامین نیروی انسانی آزمون جذب برگزار می کند.

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

ثبت نام در آزمون مذکور به صورت اینترنتی از امروز، ۳ مهرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز شنبه، ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت لذا متقاضیان باید در مدت زمان گفته شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

داوطلبان قبل از هرگونه اقدام برای ثبت نام حتما شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی «www.hrtc.ir» قرار خواهد گرفت و آزمون در روز جمعه، ۲ آبان ماه ۱۳۹۹ در کلیه مراکز استان ها و با توجه به آمار شرکت کنندگان حسب مرد در برخی از شهرستان ها برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.