تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
امام جمعه لاهیجان در جلسه معارفه دبیر ستاد امر به معروف لاهیجان:

متاسفانه ما در این سالها نتوانستیم ابزار خوبی را در باب امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم

  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
متاسفانه ما در این سالها نتوانستیم ابزار خوبی را در باب امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم
امام جمعه لاهیجان گفت: متاسفانه ما در این سالها نتوانستیم ابزار خوبی را در باب امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم. در هر مشکل و انحرافی که با یک روش خوب و ابزاری که دین معرفی کرده است نه ابزار سلیقه ای، عمل کردیم جواب خوبی گرفتیم.

به گزارش نگین شمال امام جمعه شهرستان لاهیجان در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این ستاد، اعضای شورای تامین و دبیر ستاد استان برگزار شد، گفت: هدف‌گذاری این شورا در لاهیجان یک رویکرد جدید است. ما با بگیر و ببند و بزن و حرکات زننده شدیداً مخالفیم.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با توجه به‌ اینکه باید ابزار امر به معروف را در جامعه احیا کنیم، گفت: متاسفانه ما در این سالها نتوانستیم ابزار خوبی را در باب امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنیم. در هر مشکل و انحرافی که با یک روش خوب و ابزاری که دین معرفی کرده است نه ابزار سلیقه ای، عمل کردیم جواب خوبی گرفتیم.

ایشان در ادامه گفت: مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبق قانون مثل مصوبه هیئت وزیران محکم و لازم الاجراست و همه دستگاه ها مکلفند به لحاظ قانون در این امر یاری کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به میدانی بودن کار این ستاد، گفت: اینکار میدانی و نیاز به نیرو های با تجربه دارد که باید با نفوذ در قلوب مردم کار ها را پیش ببرند.

امام‌جمعه لاهیجان یکی از هدفگذاری های اصلی این ستاد را مقابله با فساد اداری دانست و گفت: مردم از کم فروشی، گران فروشی و بدرفتاری ها با ارباب رجوع گله مند هستند.
با راه اندازی گروه های مطالبه گر که چشم های این ستاد هستند با این ناهنجاری ها مقابله خواهیم کرد تا بتوانیم در این شرایط سخت برای امیدافزایی در جامعه گام برداریم.

در پایان جلسه طی حکمی از سوی آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، علی خلیلی زاده بعنوان دبیر این ستاد در شهرستان لاهیجان معرفی شد.

خبرنگار: علی اسدی

امر به معروف لاهیجان

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.