تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

‍ فرماندار شهرستان املش از شرکت گیلان میکا واقع در شهرک صنعتی آسیابسران بازدید کرد

  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
‍ فرماندار شهرستان املش از شرکت گیلان میکا واقع در شهرک صنعتی آسیابسران بازدید کرد

‍ به گزارش‌ پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال به نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری، محمد رنجبر نیاول،فرماندار شهرستان املش از واحدهای مختلف خط تولید شرکت(گیلان میکا) واقع در شهرک صنعتی آسیابسران، با مهندس حسن پور مدیر عامل و مهندس ربانی مدیر داخلی شرکت و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.   لازم به ذکر است […]

‍ به گزارش‌ پایگاه خبری تحلیلی نگین شمال به نقل از روابط ‌عمومی فرمانداری، محمد رنجبر نیاول،فرماندار شهرستان املش از واحدهای مختلف خط تولید شرکت(گیلان میکا) واقع در شهرک صنعتی آسیابسران، با مهندس حسن پور مدیر عامل و مهندس ربانی مدیر داخلی شرکت و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد.

 

لازم به ذکر است شرکت گیلان میکا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در ناحیه شهرک صنعتی آسیابسران با احداث ساختمانی به مساحت حدود ۱۵۰۰ متر در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر آغاز و در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ این شرکت با حضور مسئولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

محصولات این شرکت در موارد زیادی استفاده می گردد، از جمله عایق های حرارتی، پوشش های ضد حریق ساختمانی،اولین تولید کننده ملات های عایق حرارتی نسوز،تولید کننده جاذب مایعات حاوی مواد رادیواکتیو، تولید کننده پوشش های ضد حریق و … که قبل از آن کشور در جهت تامین نیازهای خود در جهت تهیه این محصولات مهم و استراتژیک وابسته به شرکت های تولیدی خارجی و استفاده از تولیدات آنان بود. لازم بذکر است،تعداد پرسنل شاغل در این شرکت ۶۵ نفر و تعداد کل پرسنل گیلان میکا با توجه به اجرای پروژه های شرکت در مجموع به حدود ۶۰۰ نفر نیز خواهد رسید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان املش

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 96در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.