تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
3
شهردار کلاچای در جمع خبرنگاران:

۴۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری کلاچای

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
۴۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری کلاچای
شهردار کلاچای در جمع خبرنگاران گفت در روند توسعه شهر کلاچای همرایی و همسویی اعضای شورای شهر قابل ستایش است.

به گزارش نگین شمال شهردار کلاچای روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان رودسر که در محل سالن اجتماعات شهید اکبر ابراهیم زاده شهرداری و با حضور رییس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد از همراهی و همسویی اعضای محترم شورا در روند توسعه قدردانی کرد.
مهدی رشاد با بیان اینکه اگر امروز می بینیم وضعیت کنونی شهر در برخی شاخص ها پیشرفت چشمگیری داشته افزود: مطمئن باشید این نشات گرفته از روح تعهد، همکاری و مشارکت سازنده عزیزان ما در شوراست. وی در ادامه به برخی اقدامات، خدمات و کارکردهای شهرداری در طی شش ماه گذشته اشاره و از آنها به خوبی دفاع کرد.
شهردار کلاچای جذب کامل بودجه سال ۱۴۰۱ را یکی از توفیقات مهم برشمرد و گفت: در فاصله کمتر از یک ماه به پایان سال موفق شدیم بودجه مصوب شورا را کاملا محقق و حتی از بودجه مصوب فراتر رفتیم.
رشاد یکی از مهم ترین الزامات برای توسعه شهر را توجه به زیر ساخت ها ذکر و افزود: به طور مثال در مورد بافت های فرسوده چندین جلسه برگزار و خروجی خوبی از آن حاصل شد. وی ادامه داد: در مورد طرح جامع نیز به دنبال بازنگری مجدد در این زمینه هستیم اما تحقق این امر منوط به کسب مجوز از شورای عالی معماری است.
رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست خبری از جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه این شهر خبر داد و گفت: برای طرح هایی که زمینه اشتغال و ایجاد در آمد پایدار را فراهم کند به جد استقبال می کنیم. کامران علیپور کلایه افزود: به دنبال آن هستیم که مجتمع نگین را که می تواند یک در آمد پایدار و به روند اشتغال زایی منطقه کمک کنید به بخش خصوصی واگذار کنیم.وی همچنین در این نشست خبری مباحثی در خصوص تشکیل تیم فوتبال پایه، ساماندهی سد معبر، اجاره پارکینگ، آسفالت خیابان امام خمینی (ره)، ساماندهی بافت های فرسوده، مقدمات واگذاری نگین شمال و … ارائه داد.
علیپور کلایه همچنین از ساماندهی منبع آب واقع در مرکز شهر خبر داد و گفت: این #منبع از #مدار_خارج_شده و برای تعمیر و بازسازی بزودی در تملک شهرداری قرار می‌گیرد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم به وضعیت ترافیک خیابان آیت الله کاشانی اشاره و رفع این مشکل را در گرو استقرار پلیس راهور اعلام کرد.
مرتضی فرزاد فر در ادامه با بیان اینکه باید با نگاه مثبت به پل تقاطع غیر همسطح کلاچای نگاه کنیم افزود: مطمئن باشید هم به لحاظ کاهش بار ترافیک و هم اینکه در وضعیت اقتصادی منطقه خللی ایجاد نخواهد کرد.
بر پایه این گزارش نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان رودسر با شهردار، رییس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای روز شنبه در سالن اجتماعات شهید اکبر ابراهیم زاده شهرداری کلاچای برگزار شد.

خبرنگار: فاطمه جعفری

حمیدرضا اسدی

حمیدرضا اسدی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.