تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

واژگونی اتوبوس تهران-گنبد/۲۰نفر کشته شدند+عکس

  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
واژگونی اتوبوس تهران-گنبد/۲۰نفر کشته شدند+عکس

این اتوبوس که از تهران به مقصد گنبد در حال حرکت بود حدود ساعت سه بامداد امروز در جاده سوادکوه دچار حادثه شد و در این حادثه ۹ مرد، ۹زن به همراه یک جنین جان باختند. وی ادامه داد: ۲۴ نفر (۱۶ مرد و ۸ زن) مصدوم شدند. به نوشته خبرگزاری ایرنا، سخنگوی اورژانس مازندران […]

این اتوبوس که از تهران به مقصد گنبد در حال حرکت بود حدود ساعت سه بامداد امروز در جاده سوادکوه دچار حادثه شد و در این حادثه ۹ مرد، ۹زن به همراه یک جنین جان باختند.

وی ادامه داد: ۲۴ نفر (۱۶ مرد و ۸ زن) مصدوم شدند.

به نوشته خبرگزاری ایرنا، سخنگوی اورژانس مازندران اعلام کرد: براساس هماهنگی‌های ایجاد شده در واحد MCMC (مرکزپایش مراقبتهای درمانی) و EOC (واحد هدایت عملیات بحران) دانشگاه، دو کودک به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ۸ نفر به بیمارستان رازی قائمشهر و یک نفر به بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر منتقل شدند.

نقص فنی در ترمز، علت تصادف اتوبوس

خبرگزاری صداوسیما نیز نوشته است: رییس پلیس راه استان مازندران گفت: بر اثر نقص فنی اتوبوس و عدم کنترل راننده، پس از طی مسافتی اتوبوس به دره سقوط کرد.

سرهنگ قدمی افزود: این حادثه ساعت ۳ بامداد امروز در محور سوادکوه در منطقه ارزنگ رودبار خطیرکوه اتفاق افتاد که بر اثر آن تا کنون ۱۹ نفر جان باختند و ۲۳ نفر زخمی شدند.

به گفته وی این اتوبوس از تعاونی شماره ۲ بود که دیشب از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود.

به گفته برخی از سرنشینان اتوبوس، در میانه راه اتوبوس دچار نقص فنی و عیب در ترمز شده بود که با تعویض راننده و رفع عیب، تا حدودی به راه خود ادامه داد، اما در سراشیبی‌های منطقه گدوک متاسفانه سرعت خودرو زیاد شد و راننده نتوانست خودرو را کنترل کند که به دره سقوط کرد.

مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان‌های شهدا زیراب، امام خمینی (ره) ساری و رازی قائم شهر منتقل شدند.

افزایش شمار کشته‌ها به ۲۰ نفر

فرماندار گنبدکاووس گفت: بامداد امروز در محور فیروزکوه اتوبوس تهران کلاله در محدوده «خطیرکوه» به دره سقوط کرد و 20 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بدالقدیر کریمی در جلسه شورای ترافیک شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بامداد امروز ساعت 2:50 صبح اتوبوس تهران به کلاله با 43 سرنشین در محور فیروزکوه از محور اصلی خارج و به دره سقوط می‌کند.

به نوشته خبرگزاری فارس، وی تصریح کرد: براساس گزارش اولیه و اعلام سخنگوی اورژانس کشور در این حادثه 20 نفر فوت کرده و 23 نفر مجروح شدتد که از این تعداد هفت نفر به بیمارستان منتقل شدند. علت تصادف نقص فنی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده و بیشتر فوتی‌ها با توجه به اعلام اولیه از شهرستان گنبدکاووس است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.