018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2
مدیر عامل شرکت گاز گیلان

۱۵۶ روستای شهرستان لنگرود گازدار شدند

  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
۱۵۶ روستای شهرستان لنگرود گازدار شدند
افتتاح پروژه های گازرسانی در ۵ روستای لیارود، چنگول، شریفعلی سرا، لیاشور علیا و سفلی با ۶۵ خانوار درصد بهره مندی به ۹۹/۳ درصد ارتقا یافت.

به گزارش نگین شمال، عیسی جمال نیکویی در مراسم گازرسانی به پنج روستای این شهرستان که امروز( شنبه، ۵ شهریور) در روستای لیاشور برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت در زمینه توسعه اقتصادی و آبادانی کشور است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه در هفته دولت ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور و ۲۶ واحد صنعتی در استان گازدار شدند، تصریح کرد: عملکرد شرکت گاز گیلان در زمینه گازرسانی به روستاهای صعب العبور موجب شد که این شرکت از سوی شرکت ملی گاز به عنوان استان معین در امر گازرسانی به شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان انتخاب شود.

جمال نیکویی با بیان اینکه ۱۵۶ روستای شهرستان لنگرود گازدار شدند، خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه های گازرسانی در ۵ روستای لیارود، چنگول، شریفعلی سرا، لیاشور علیا و سفلی با ۶۵ خانوار درصد بهره مندی به ۹۹/۳ درصد ارتقا یافت.

وی ادامه داد:  تکالیف شرکت در شهرستان لنگرود با توجه به  درصد برخورداری شهرستان برای کل روستاهای ۲۰ خانوار به اتمام رسیده است و برای پروژه های هفته دولت در  در شهرستان لنگرود بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه در بخش شهری ۵۱ شهر و در بخش روستایی دو هزار و ۱۱۷ روستا گازدار شدند، اذعان کرد: ۹۹/۹۷ درصد در بخش شهری و ۹۶/۷۹ درصد در بخش روستایی از نعمت گاز برخوردار شوند.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.