61b58c3d34","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3
سردار ضیغمی:

یکی از راهبردهای ۱۵ گانه دشمن  مدیریت فکر ،ادراک و ذهن جوانان ایرانی است

  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
یکی از راهبردهای ۱۵ گانه دشمن  مدیریت فکر ،ادراک و ذهن جوانان ایرانی است
جانشین فرماندهی‌ کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از راهبردهای ۱۵ گانه دشمن را مدیریت فکر و ادراک و ذهن جوانان ایرانی دانست و گفت: دشمن اقرار می کند جمهوری اسلامی را باید از مسیر نورانی خود متوقف کنیم، راهی نداریم جز اینکه بر آینده این نظام که جوانان هستند ضربه بزنیم.
به گزارش اختصاصی نگین شمال ، سردار عبدالله ضیغمی در همایش بصیرتی تجدید میثاق امت و ولایت که به مناسبت حماسه ۸ دی امشب( پنج شنبه، ۸ دی) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت ایران با حضور عاشورایی و با حماسه سازی و ولایت مداری  خود توانست  آتش فتنه را با حضور انقلابی خود خاموش کند و حماسه حضور مردم در صحنه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ ذرینی دیگر را رقم زد.
جانشین فرماندهی‌ کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۹ دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت دانست و افزود: ملت ایران تا پای جان برای حفظ اصول اسلام ایستادند و این ملت بیش از ۴۲ سال بر اساس اقرار اندیشکده های دشمن بر آرمان های خود استوار مانده است.
وی ۹ دی را روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان دانست و تصریح کرد: ۹ دی خشم مقدس ملت ایران را در پی داشت و نشان داد مردم به حرف امام اعتماد راسخ دارند که فرمود” پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد”.

سردار ضیغمی با بیان اینکه ملت عزیز، بصیر و شجاع در کشور ما به ایام و روزها و مکان به برکت حضور مومنانه خود اعتبار می دهد و یوم الله می شود، گفت: رهبران الهی و جریان حق در پی تحقق پیام حقیقت، عدالت، کرامت انسانی، پیشرفت، عقلانیت، معنویت و صلح و امنیت بر پایه توحید بود، طبعا دشمنانی دارد و امروز جنود شیطان بر نظام سلطه حلول پیدا کرده است.
وی ادامه داد: امروز امپراطوری دروغ بر پایه شایعه سازی و جنگ ادراکی تلاش می کند روحیه و طرز تفکر مردم و جوانان را تحت تاثیر بگذارد و دشمن از طریق تولید ادبیات سازش و مدیرت ذهن ادراک جامعه را در اختیار خود می گیرد.
جانشین فرماندهی‌ کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از راهبردهای ۱۵ گانه دشمن را مدیریت فکر و ادراک و ذهن جوانان ایرانی دانست و اذعان کرد: دشمن اقرار می کند جمهوری اسلامی را باید از مسیر نورانی خود متوقف کنیم، راهی نداریم بر آینده این نظام که جوانان هستند ضربه بزنیم. با نشان دادن تصویر غیر واقعی از  واقعیت ها  و ایجاد  خشم ذهنی در جوانان بتوانیم  خشم را به خشم کلامی و خشم در کف خیابان ها تبدیل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر نظام اسلامی با اقتدار ایستاد و توانست  سره را از ناسره تشخیص و  با صبوری و مقتدرانه در مقابل این جریان ایستاد، افزود: امروز بیرون کردن آمریکا و غرب گرایان از کشور بسیار ضروری است. این تفکر غرب گرا نمی گذارد کشور پیش رود و بزرگ ترین مانع پیشرفت جمهوری اسلامی است.
سردال ضیغمی  با بیان اینکه ملت بزرگ ما از عاشورای حسینی عبرت ها گرفته و در مقابل جریان غرب گرا و لیبرال سر تعظیم فرود نخواهد آورد، خاطرنشان کرد: امروز کشور با تفکر انقلابی در پی قدرت افزایی است و  نبرد بزرگ با جنود شیطان و الهی شکل گرفته و دشمن ظرفیت خود و جریان های ضد انقلاب و سلبریتی های فاسد غرب و داخلی ها  را مثل زنجیر  به هم پیوند داده است و سلطنت طلب ها، کومله و دموکرات و  اراذل و اوباش را بر علیه انقلاب اسلامی به صف کرده است .

وی با تاکید بر اینکه ما باید قدرت افزایی کنیم و این قدرت افزایی لرزه به تن دشمن انداخته است، تصریح کرد: یکی از عوامل قدرت بیانیه گام دوم انقلاب است و تلاش دشمن این است بیانیه را تخریب کند و احساس کردند این بیانیه افق های جدیدی را با اتکای به جوانان ایجاد خواهد کرد و راهگشا خواهد بود.
سردار ضیغمی با اشاره به اقتصاد مقاومتی که رویکرد جهادی و دیپلماسی همسایه محور است، گفت: این رویکرد دست جریان اشرافی و فاسد را قطع می کند تا عرصه را برای رشد مردم و جامعه فراهم کند.
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی از نگاه دشمن این است می تواند جامعه را به رفاه برساند و تنها راه رفاه این ملت تن دادن به مدیریت مقاومتی در عرصه اقتصاد کشور است و و تنها راه تولید رفاه برای ملت مظلوم مدیریت مقاومتی است که دشمن همه ظرفیت خود را فعال می کند ما نباید بگذاریم اقتصاد ایران از بلاتکلیفی خارج شود .

سردار ضیغمی، حمله به اقتدار ملت  را  هدف دشمن در اغتشاشات اخیر دانست و تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که چگونه با انواع خشونت‌ها قصد داشتند تا برای کسانی که می‌خواهند از انقلاب دفاع کنند هزینه‌تراشی کردند ولی ملت انقلابی هیچگاه از آرمان خود عقبگرد نکرد و پای انقلاب ایستاد.

وی تصریح کرد: دشمن در راه مبارزه با انقلاب اسلامی به دنبال هویت‌سوزی از طریق ایجاد تردید و دوگانه‌سازی و به هم ریخته کردن ظم اجتماعی است و  نباید اجازه دهیم تا دشمن پرده بر روی حقایق بیندازد و نباید اجازه دهیم که جنگ روانی دشمن از طریق فضای مجازی بر روی ما اثر بگذارد.

خبرنگار:ریحانه شریفی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=7455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.