تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1
همرزم حاج قاسم سلیمانی

نباید شاهکار حاج قاسم را تنها به محو داعش محدود کرد چرا که این یکی از کارهای او بود

  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
نباید شاهکار حاج قاسم را تنها به محو داعش محدود کرد چرا که این یکی از کارهای او بود
سردار علیرضا تنهایی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای دیزبن شهرستان لاهیجان با اشاره به عملیات تروریستی و کشته شدن جمعی از زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی ، اظهار داشت : خلق چنین عملیات هایی خباثت دشمن را بیش از پیش نمایان میکند و ثابت میکند که برنامه ریزان این عملیاتها فاقد هرگونه شجاعتی هستند

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛ سردار علیرضا تنهایی عصر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای دیزبن شهرستان لاهیجان با اشاره به عملیات تروریستی و کشته شدن جمعی از زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی ، اظهار داشت : خلق چنین عملیات هایی خباثت دشمن را بیش از پیش نمایان میکند و ثابت میکند که برنامه ریزان این عملیاتها فاقد هرگونه شجاعتی هستند چون کشتن مردم بی گناه جای هیچگونه افتخاری را ندارد.

وی برگزاری یادواره های شهدا را محل تربیت شهدای بعدی دانست و گفت : برپایی چنین مجالسی به رزمندگان ما در نقاط مختلف دنیا انگیزه میدهد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در تشریح ویژگی های حاج قاسم سلیمانی نیز گفت : حاج قاسم برای رسیدن به این جایگاه سالها مجاهدت کرد ، او از اولین نفراتی بودکه وارد جبهه شد و پس از آن نیز سالها در سیستان وبلوچستان با اشرار و قاچاقچیان مبارزه کرد و توانست توانمندی های خود را نشان دهد .

همرزم حاج قاسم سلیمانی افزود : نباید شاهکار او را تنها به محو داعش محدود کرد چرا که این یکی از کارهای او بود . حاج قاسم کسی بود که سپاه بدون مرز را بناگذاشت و به گروه های مقاومت و آزادی بخش سراسر دنیا جرات و شهامت داد . آنچه امروز در یمن میبینیم حاصل افکار این رزمنده عزیزاست .

سردار علیرضا تنهایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی ، بیان داشت : ما مجلسی می خواهیم همتراز با حاج قاسم و باید با دقت و توجه انتخاب کنیم تا انشالله مجلسی انقلابی و قدرتمند داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.