تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

گیلانی‌ها حدود ۸۵ میلیارد ریال صدقه دادند

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
گیلانی‌ها حدود ۸۵ میلیارد ریال صدقه دادند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان: خیران گیلانی در نیمه نخست امسال حدود ۸۵ میلیارد ریال صدقه به نیازمندان زیر پوشش این نهاد کمک کردند.

عباس اهرابی با اشاره به خیران گیلانی در نیمه نخست امسال حدود ۸۵ میلیارد ریال صدقه به نیازمندان زیر پوشش این نهاد کمک کردند از نصب و توزیع ۲۰۳ هزار و ۷۱۹ صندوق صدقات بزرگ، متوسط و کوچک در گیلان خبر داد و گفت: صدقات اهدایی در همان محل جمع‌آوری و برای رفع نیاز محرومان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی آن منطقه هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

وی همچنین افزود:صدقات جمع‌آوری شده از مردم نیکوکار گیلان برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان با تشکر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در کمک و حمایت از نیازمندان گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان همچنین افزود: همزمان با سال تحصیلی جدید بسته‌های تحصیلی بین ۲۰ هزار دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد توزیع شد.
۱۲۸ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.