61b58c3d34","lang":0,"debug":0}
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

گسترش ورزش کبدی در لاهیجان

  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
گسترش ورزش کبدی در لاهیجان

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال :عصر امروز مورخ ۵ مرداد ماه حمیدرضا اسدی رئیس هیئت کبدی شهرستان لاهیجان در دیداری با اعضای شورای ورزشی لیالستان‌ برای ارتقای ورزش کبدی در روستا به گفتگو پرداختند و از زمین کبدی که با کمک و همکاری صفر تا صدی اعضای شورای ورزشی برای رشته مفرح و جذاب […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال :عصر امروز مورخ ۵ مرداد ماه حمیدرضا اسدی رئیس هیئت کبدی شهرستان لاهیجان در دیداری با اعضای شورای ورزشی لیالستان‌ برای ارتقای ورزش کبدی در روستا به گفتگو پرداختند و از زمین کبدی که با کمک و همکاری صفر تا صدی اعضای شورای ورزشی برای رشته مفرح و جذاب کبدی مهیا کردند بازدید بعمل آوردند.

وی با بیان اینکه کبدی ورزش بسیار جذاب و قهرمان پروری است افزود : انشاالله بزودی بعد از پشت سر گذاشتن ویروس منحوس کرونا شاهد فراگیری این ورزش در روستاها باشیم.

اسدی در ادامه بیان داشت زیرساخت های بسیار خوبی برای این ورزش در سطح شهرستان آماده شد و تمام تلاشمان این است که به زودی با یک تیم قوی پا به عرصه ورزش قهرمانی بگذاریم.

وی در ادامه از حمایت های ارکان هیئت کبدی استان گیلان که همواره حامی اینجانب بودند نهایت سپاسگزاری را دارم و تشکر و قدردانی را از دوستان ورزشی خودم در شورای ورزشی لیالستان‌ را دارم.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=4691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.