تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

کم شدن ۱۰۰هزار تومانی یارانه

  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۸
کم شدن ۱۰۰هزار تومانی یارانه
یارانه معیشتی اردیبهشت ماه برای برخی از افراد کمتر از ماه‌های قبل واریز شد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز، جدیدترین واریزی یارانه کمک معیشتی در مرحله ۱۴۷ طبق دهک‌بندی‌ها به حساب سرپرستان خانوار در ۲۰ اردیبهشت واریز شد. طبق روال واریزی یارانه‌ها مبلغ واریزی برای دهک‌ها اول تا سوم، نفری ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم نفری ۳۰۰ هزار تومان است. البته این رقم در صورتی خواهد بود که افراد از کالابرگ الکترونیکی خود استفاده نکرده باشند و در غیر این صورت به میزان استفاده از کالابرگ از یارانه کسر شده و مابقی آن به حساب سرپرست خانواده واریز شده است.

در مورد بعدی گفته شده است که اگر سرپرست خانوار وام قرض الحسنه ۱ میلیون تومانی دریافت کرده باشد، اقساط این وام از یارانه‌ها کسر شده و باقی مانده آن به حساب سرپرستان واریز شده است. لازم به ذکر است که قسط این وام ۲ ماه پیش به پایان رسیده است. همچنین افرادی که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) داشته‌اند، اقساط آن از حساب یارانه سرپرستان خانوار کسر شده است.

با این حال اما برخی از مخاطبان گسترش نیوز اعلام کرده‌اند که در هیچ‌کدام از گروه‌های ذکر شده قرار نداشته‌اند اما در آخرین یارانه دریافتی، مبلغ کامل یارانه را بدون هیچ دلیلی دریافت نکرده‌اند و نسبت به این موضوع شکایت داشتند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.