تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در کشور

  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در کشور
امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش محسوس دما ۸ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

امروز یکشنبه در برخی نقاط آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان ارتفاعات و دامنه‌ها در جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد.

از بعد از ظهر دوشنبه در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود سه شنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی و بارش باران در مناطق مرزی غرب کشور آغاز می‌شود

همچنین چهارشنبه سامانه بارشی در نوار غربی تقویت شده و در این نواحی رگبار باران، رعد و برق وزش باد شدید و در نواحی مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنجشنبه علاوه بر نوار غربی کشور در سواحل غربی دریای خزر ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بخش‌هایی از مرکز کشور و همچنین در استان‌های بوشهر و غرب فارس سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت.

امروز در بخش‌هایی از شمال غرب شمال شرق مرکز استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر وزش باد شدید و در نواحی مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود. این شرایط چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز انتظار می‌رود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش محسوس دما ۸ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد واز دوشنبه تا پنجشنبه در این مناطق روند افزایشی دما انتظار می‌رود. امروز دریای خزر مواج است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=9566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.