تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
5

کاشت نهال چای در موقات و محوطه بقاع متبرکه گیلان مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان: ۶۵ هزار اصله درخت و نهال چای در موقوفات و محوطه بقاع متبرکه گیلان کاشته می‌شود.

  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کاشت نهال چای در موقات و محوطه بقاع متبرکه گیلان مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان: ۶۵ هزار اصله درخت و نهال چای در موقوفات و محوطه بقاع متبرکه گیلان کاشته می‌شود.

به گزارش نگین شمال : حجت الاسلام ستار علیزاده با اعلام این خبر گفت: ۵۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر و تزئینی به اضافه ۲۵هزار نهال چای در ۲۰هکتار از اراضی مستعد موقوفات و محوطه بقاع متبرکه در گیلان کاشته می‌شود. وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که در ۷سال آینده ۷۰ […]

به گزارش نگین شمال : حجت الاسلام ستار علیزاده با اعلام این خبر گفت: ۵۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر و تزئینی به اضافه ۲۵هزار نهال چای در ۲۰هکتار از اراضی مستعد موقوفات و محوطه بقاع متبرکه در گیلان کاشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که در ۷سال آینده ۷۰ میلیارد تومان عاید موقوفات گیلان شود که با توجه به نیت واقفان هزینه خواهد شد افزود: از این میزان نهال ۱۳هزار اصله نهال صنوبر و ۱۵هزار نهال چای در موقوفه مرحوم شمس الدین علمی غروی که در روستای یوسف آباد املش است کاشته می‌شود.
مرحوم شمس الدین علمی غروی یک کارخانه چای با یک هکتار مساحت محوطه در شبخوسلات شهر رانکوه و ۱۲هکتار باغ چای و یک هکتار و اندی شالیزار در یوسف آباد املش از خویش وقف کرده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.