0ea7104a16","lang":0,"debug":0}
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
7

پیداشدن نوزاد 2 روزه مجروح شده با چاقو در خیابان!

  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
پیداشدن نوزاد 2 روزه مجروح شده با چاقو در خیابان!

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوزادی که تنها ۴۸ ساعت پس از تولدش در خیابان رها شده بود با تنی زخمی پیدا شد. این نوزاد در حالی که چندین جراحت ایجادشده با چاقو در کمرش دیده می‌شد توسط یک عابر پیاده پیدا شد. «دیگو سباستین پنایو» ۳۱ ساله […]

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوزادی که تنها ۴۸ ساعت پس از تولدش در خیابان رها شده بود با تنی زخمی پیدا شد. این نوزاد در حالی که چندین جراحت ایجادشده با چاقو در کمرش دیده می‌شد توسط یک عابر پیاده پیدا شد. «دیگو سباستین پنایو» ۳۱ ساله که صاحب یک کلوپ بازی است این کودک را در پیاده روی خیابانی در شهر «پوساداس» پیدا کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آرژانتین این نوزاد که هویتش مشخص نشده در حالی که میان یک کیسه پلاستیکی قرار داده شده بود در گوشه‌ای از خیابان رها شده بود. این اتفاق در شهر «پوساداس» واقع در شمال شرقی آرژانتین رخ داد.
پنایو این نوزاد را که دارای علائم حیاتی بود به نزدیکترین ایستگاه پلیس تحویل داد و کودک بلافاصله به بیمارستان دکتر فرناندو بارییِرو منتقل شد. پزشکان بیمارستان تخمین زدند که تنها حدود ۴۸ ساعت از تولد این نوزاد می‌گذرد که جای چندین زخم در پشت کمرش دیده می‌شد.
پلیس آرژانتین موفق شد مادر این کودک را شناسایی و بازداشت کند. بنا به گفته پلیس، مادر این دختر پس از تولد فرزندش در بیمارستان دکتر رامون مادارایگا تِرِبل، او را در نزدیکترین خیابان رها کرده بود. خوشبختانه به اندام‌های حیاتی کودک آسیبی وارد نشده و حال این کودک مساعد است.
گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا مادر این کودک به قصد کشتن فرزندش او را با چاقو اینچنین زخمی کرده است. تحقیقات پلیس از مادر کودک ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=2209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.