تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2
فرمانداری آستانه اشرفیه

پیام مهندس آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به مناسبت فرا رسیدن ۸ و ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت

  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
پیام مهندس آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به مناسبت فرا رسیدن ۸ و ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت
به مناسبت سالروز حماسه تاریخی 8 و ۹ دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، مهندس خسرو آرنگ ؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، این روزها را به مردم بصیر و ولایت مدار شهرستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال ؛تاریخ  پرفراز و نشیب انقلاب عزیز اسلامی ایران مملو ازمقاطع حساسی است که در جای جای آن می توان معجزه الهی را دید .

یوم الله هشتم و نهم دی ماه مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت، زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

خلق حماسه هشتم و نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی علی الخصوص مردمان همیشه قهرمان گیلان؛ مردمانی که در آن برهه حساس تاریخی با جلوداری و پیشگامی و یک روز قبل از خیزش ملت ایران خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

پیام ۹ دی به استکبار جهانی این بود که مردم ایران، دلداده انقلاب و ولی امر خود هستند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را نمی دهند. بصیرت فزاینده مردم گیلان در ۸ دی و مردم ایران اسلامی  در ۹ دی، روزی تاریخی را برای انقلاب اسلامی رقم زد که تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود .

خسرو آرنگ گفت : ضمن گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی ، هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت را به همه مردم بصیر و ولایتمدار به ویژه مردمان شهید پرور شهرستان آستانه اشرفیه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) از خداوند سبحان آرزومندم.

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.