تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
4

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی

  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۶ شهریور ماه، سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، گفت: همکاران پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی برای ارائه خدمت به مردم و در انجام مأموریت‌ها همیشه در اوج درخشیده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه عوم پزشکی گیلان(وبدا)؛ در این پیام آمده است:
۲۶ شهریور ماه که به عنوان روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی نامگذاری شده است، فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاشگران این عرصه و تقدیر از زحمات آنان است.
بی تردید همکاران پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی در تمامی نقاط برای ارائه خدمت به مردم و در انجام مأموریت‌ها همیشه در اوج درخشیده‌اند.
کاهش بروز سوانح و انجام اقدامات فوری خدمات درمانی اولیه به مصدومین یکی از اهداف مهم  نظام سلامت کشور  است‌ و در این راستا  همیشه شاهد تلاش جهادگران اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  بوده‌ایم و این تلاش‌ها در  بحران ها بسیار زیاد بوده است.
نیروهای پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی  در شرایط بحرانی و  حساس ترین لحظات و  ثانیه ها  برای خدمت رسانی بر بالین مصدومان و بیماران حاضر می شوند و برای  نجات جان نیازمندان، خالصانه و متعهدانه می کوشند.
در روزهای سخت بحران همه گیری کرونا نیز شاهد تلاش شبانه روزی سفیدپوشان اورژانس پیش بیمارستانی برای مبارزه با این بیماری بودیم  و در این راه تعدادی از این عزیزان جان خود را تسلیم کردند و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت حوزه  اورژانس پیش بیمارستانی و  تقدیر از تلاشگران این حوزه،  فرا رسیدن روز ملی اورژانس پیش بیمارستانی را  تبریک عرض می نمایم و برای همگان توفیق روز افزون  و سلامتی آرزو مندم.
دکتر محمدتقی آشوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.