تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

پیام تسلیت رییس سازمان چای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
پیام تسلیت رییس سازمان چای به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
حبیب جهانساز رییس سازمان چای کشور در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رابه عموم مردم ایران تسلیت گفت.متن پیام بدین شرح می باشد

سی و سومین سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به عموم مردم شریف ایران و جامعه سازندگی و کشاورزی، تسلیت و تعزیت عرض می­کنم.

بی­ تردید فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه­ ای جبران ناپذیر خواهد بود. 

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

 امید می ­رود مردم و کشاورزان عزیز در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیر و برکت فراوان باشند و در راه معرفی و ترویج اندیشه­ های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگوار به نسل حاضر و آینده گام بر دارند. از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی­ ها و دلاوری­ های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم­شاهی به وجود آوردند .به روان پاک شهیدان راه آزادی و انقلاب درود می­فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.