تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

پلمب دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد با سگ کرده بود

  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
پلمب دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد با سگ کرده بود
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت مشاور املاکی قانون‌شکن خبر داد.

رضا تبار، معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد فاقد اعتبار برای یک واحد آپارتمانی کرده بود با دستور قضایی پلمب شد.

وی گفت: اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن اینکه از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است. به‌منظور حفظ حقوق شهروندان، این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.

وی گفت: اقدام این مشاور املاک درخصوص موضوع یادشده، ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز در اطلاعیه عنوان کرد: در پی انتشار فیلمی با موضوع فروش یک دستگاه آپارتمان مسکونی در محدوده پونک به یک قلاده سگ که با واکنش منفی کاربران فضای مجازی همراه بود، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

با شناسایی محل بنگاه املاک مربوطه در منطقه جنت آباد مرکزی، صبح روز شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲، متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضائی دادسرای ۵ تهران پلمب شده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.