تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5

پروژه های جهاد کشاورزی لنگرود با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید

  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
پروژه های جهاد کشاورزی لنگرود با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید
« محمد علی احمدی شاد » در حاشیه افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی به خبرنگار پاگاه خبری نگین شمال گفت: هفته دولت، هفته اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های نظام جمهوری اسلامی است.

 مدیر جهاد کشاورزی لنگرود با بیان اینکه در هفته دولت ۱۱ پروژه جهاد کشاورزی بالغ بر شش میلیارد تومان به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی قاضی محله شلمان با اعتبار یک میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان، احداث ایستگاه پمپاژ روستای خالجیر با ۴۰۰ میلیون تومان، تعمیق و بازسازی آب بندان روستای دیوشل با ۵۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه هاست.

احمدی شاد ادامه داد: تعمیر ایستگاه های پمپاژ بازارده ، چاف و رادکومه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان، اجرای انتقال آب با لوله پلی اتیلن ( طرح کم فشار) قاضی محله ( ۲۸۰ میلیون تومان) ، کوشالشاد( ۲۲۰ میلیون تومان)، بالامحله نالکیاشر ( ۶۸۰ میلیون تومان) از دیگر پروژه های افتتاحی جهاد. کشاورزی در هفته دولت است.

وی با بیان اینکه گلخانه گل و گیاهان زینتی در دهستان گلسفید روستای دریاکنار در مساحتی به ۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع همزمان با پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد، افزود: مساحت‌گلخانه هزار متر مربع مشتمل بر سه گلخانه است که ۴۸۰ میلیون تومان به متقاضی تسهیلات پرداخت شد و ۱۲۰ میلیون‌تومان نیز آورده متقاضی بود و با دو نفر به صورت دائم و دو نفر نیز به صورت موقت اشتغال دارند.

احمدی شاد با اشاره به اینکه شهرستان لنگرود دارای ۶۰ واحد گلخانه به مساحت کل سه هکتار با عملکرد هشت‌گلدان در متر مربع است، اظهار کرد: ۲۲ هکتار گل و گیاهان در فضای باز نیز با عملکرد چهار اصله در هر متر مربع پرورش می یابد.

خبرنگار: ریحانه شریفی

محمدعلی شاد

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.