تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

پروژه سایت نفتی رودسر احیا و راه‌اندازی شود

  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
پروژه سایت نفتی رودسر احیا و راه‌اندازی شود
استاندار گیلان با اشاره به احیا و راه‌اندازی پروژه سایت نفتی رودسر گفت: اجرای این طرح بستر لازم برای اشتغال و اقتصاد منطقه را فراهم می‌کند و باید تلاش کنیم که این طرح دوباره احیا شود.

به گزارش نگین شمال  اسدالله عباسی استاندار گیلان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح ۱۲۱ پروژه راهداری استان گیلان که به صورت متمرکز در ساحل احمدآباد رودسر برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: رجایی و باهنر بهترین الگو برای همه ما دولتمردان در انجام وظایف محوله است.

 

وی دولت سیزدهم را دولت مردمی و انقلابی خواند و افزود: یکی از برنامه‌های راهبردی دولت، فسادستیزی به ویژه جلوگیری از دست‌اندازی به حقوق عامه مردم و آزادسازی ساحل است که بایستی برای استفاده عموم در اختیار مردم قرار گیرد و کسی حق ندارد به صورت ویژه از آن استفاده کند.

 

نماینده عالی دولت در استان گیلان راه‌اندازی جاده ساحلی رودسر را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساحل رودسر ویژگی خاص خود را دارد و بایستی از این نعمت خدادادی برای استفاده و بهره‌مندی بهتر و بیشتر مردم به خوبی مدیریت شود.

 

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به بازآفرینی شهر رودسر بیان کرد: رودسر دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بلندی است که ضمن توجه به محلات قدیمی این شهر، باید مشکلات بافت فرسوده آن حل شود.

 

وی با اشاره به احیا و راه‌اندازی پروژه سایت نفتی رودسر تصریح کرد: اجرای این طرح بستر لازم برای اشتغال و اقتصاد منطقه را فراهم می‌کند و باید تلاش کنیم که این طرح دوباره احیا شود ضمن اینکه طی ۲ سال گذشته در دولت سیزدهم نرخ بیکاری استان از ۸.۲ به ۶.۱ رسیده است.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استراتژی و راهبرد ما برابر قانون کار کردن و توزیع عادلانه اعتبارات و خدمات است و مدیری اجازه ورود به رانت ندارد، گفت: در مسیر رشد، توسعه و بالندگی دولت نبایستی مانعی قرار گیرد و هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست، در چارچوب قانون به مسیر ادامه دهید و به مردم خدمت کنید تا رضایت آنان جلب شود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=12031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.