تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0
رییس سازمان چای کشور:

پرداخت تسهیلات کم به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور توسط سازمان چای

  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۲
پرداخت تسهیلات کم به چایکاران و کارخانه داران شمال کشور توسط سازمان چای
چایکاران و کارخانه داران گیلان و مازندران برای دریافت تسهیلات بهزراعی و نوسازی کارخانجات تا پایان اسفند به ادارات چای شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

به گزارش نگین شمال : رئیس سازمان چای کشور گفت : باغداران و صاحبان کارخانه‌های چایسازی در کشور برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه صنعت چای تا پایان اسفند امسال به ادارات چای شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

حبیب جهانساز افزود: این تسهیلات در ۲ نوع سرمایه در گردش و سرمایه‌ای برای بهزراعی باغ‌های چای، نوسازی کارخانجات چای و برند سازی محصول چای پرداخت می‌شود. 

وی از پرداخت ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه داران از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت : از این مقدار تسهیلات پرداخت شده ، ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش به چایکاران برای تغذیه، نگهداری و بهزراعی باغ‌های چای و بهداشتی کردن کارخانه‌های چایسازی و ۳ میلیارد تومان هم به صورت تسهیلات سرمایه‌ای از طریق بانک‌های مهر و توسعه تعاون پرداخت شد.

رئیس سازمان چای کشور همچنین از پرداخت ۸ میلیارد تومان تسهیلات برای تسهیل خرید کود شیمیایی برای نخستین بار به کارگزاران و تعاونی‌ها خبر داد و گفت: امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات هم برای بیمه محصول چای از طریق صندوق توسعه چای به چایکاران پرداخت شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=8433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.