تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
5

پایش لحظه‌ای مصرف مشترکان اداری در گیلان

  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
پایش لحظه‌ای مصرف مشترکان اداری در گیلان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از نصب دستگاه محدوده کننده مصرف بر روی کنتور‌های هوشمند بیش از ۲۰۰ اداره در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگین شمال به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ آقای محمد تقی مهدی زاده گفت: با دستور وزارت نیرو ، کنتور‌های برق ۲۴۲ دستگاه اداری و دولتی گیلان با نصب محدودکننده‌های مصرف، بصورت لحظه‌ای پایش می‌شوند تا در صورت عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف برق و بی توجهی به اخطار‌های صادر شده، به صورت خودکار و از راه دور قطع شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: مشترکان اداری گیلان باید در ساعات اداری در محدوده‌ی تعیین شده و پس از ساعت سیزده ، ۶۰ درصد این مقدار را مصرف کنند تا با قطعی برق مواجه نشوند.

وی با قدردانی از همکاری مردم گیلان برای مدیریت مصرف برق در روز‌های گذشته افزود: در ابتدای این هفته، برق ۵۰ دستگاه دولتی گیلان به دلیل عبور از محدوده تعیین شده‌ی مصرف قطع شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان برای تامین برق مشترکان استان ، گفت : از شهروندان گیلانی و همه مشترکان انتظار داریم با رعایت راهکار‌های مصرف بهینه برق در خانه و محل کار ، از قطع شدن جریان برق دیگر مشترکان جلوگیری کنند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.