تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

وزیر جهاد کشاورزی در املش: اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها ۷۰۰میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها اختصاص یافته است.

  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
وزیر جهاد کشاورزی در املش: اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها ۷۰۰میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها اختصاص یافته است.

به گزارش نگین شمال : وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری شهرستان املش گفت: با اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار در بخش تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها، به دنبال تولید یک میلیون تن برنج در سه استان شمالی کشور و خودکفایی برنج در داخل کشور هستیم. وزیر جهاد کشاورزی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای […]

به گزارش نگین شمال : وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری شهرستان املش گفت: با اختصاص ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار در بخش تجهیز و نوسازی شالیزار‌ها، به دنبال تولید یک میلیون تن برنج در سه استان شمالی کشور و خودکفایی برنج در داخل کشور هستیم.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای مرکز تحقیقات فندق و کیوی و ۱۷میلیارد تومان هم برای مبارزه با بیماری‌ها و آفات کشاورزی اختصاص یافته است.

وی کشاورزان را تامین کننده و تولید کننده اقتدار منابع غذایی مردم و کشور عنوان کرد و گفت: کشاورزان ضامن امنیت غذایی مردم هستند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صنعت چای هیچ مشکلی نیست و هیچ محدودیتی در زمینه ارائه تسهیلات صنعت چای نیست و ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اموال مازاد برای صندوق ملی توسعه حمایت از چای اختصاص یافته است.

وی گفت: در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی سه نماینده از قشر کشاورز و سه نماینده از دولت حضور دارند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.