تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

وارسی یکی از ده ها وعده ی عملی نشده فرخی میکال ؛ بازگشایی بیمارستان های ۲۲ آبان و سیدالشهدا لاهیجان

  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
وارسی یکی از ده ها وعده ی عملی نشده فرخی میکال ؛ بازگشایی بیمارستان های ۲۲ آبان و سیدالشهدا لاهیجان
اظهار دغدغه ی مردم لاهیجان و سیاهکل ، به یکی دو مورد بسنده نمی شود که در مقاله ای کوتاه گنجانده شود

به گزارش نگین شمال گیل و دیلم نوشت :مطلب امروز رسانه ی خبری گیل و دیلم ، صرفا معطوف به شهرستان لاهیجان که به نام قطب درمانی شرق گیلان شناخته شده اما در عمل ، کمبود امکانات ، تجمیع نیروهای دو بیمارستان تعطیل شده در بیمارستان پیروز با آن هجم عظیم مشکلات ساختاری ، بار مضاعفی بر دوش پرسنل بیمارستان اضافه نموده تا جایی که با تجمیع و تعطیلی دو بیمارستان سیدالشهدا و ۲۲ آبان و افتتاح بیمارستان پیروز در اسفند ماه ۱۳۹۷ ، گمان می رفت معضلات درمانی این شهرستان و حتی شرق گیلان تا حدودی مرتفع گردد و مسئولین امر نیز اگر بنا بر صداقت خبری این رسانه باشد باید اذعان نمود تلاش خود را در جهت بروزرسانی امکانات این بیمارستان به کار بردند ‌.

 

فرخی میکال که در بحبوحه کرونا به قدرت رسیده بود فرصت را غنیمت دانسته بود با انتقاد از گذشتگان و با وعده ی بازگشایی بیمارستان ۲۲ آبان و سیدالشهدا سعی بر مقبولیت داشت! رفته رفته قول ها را از خاطر برده و شاید هم بیش از این در مقدورات کاری وی نبوده است.

 

فرخی میکال در مصاحبه با خبرگزاری فارس با نامعلوم بودن تعطیلی دو بیمارستان ، خواستار بازگشایی هر چه سریعتر دو بیمارستان دیگر تعطیل شده گردید و وعده داد که در آینده ای نزدیک و با پیگیری هایی ک صورت خواهد گرفت این مهم را به سر انجام برساند .

 

وی طی یکی از نشست های خبری خود که سالیانه یک مرتبه و آن هم با هزار اما و اگر برگزار می گردید بیان داشت : مکاتبات لازمه با وزیر مربوطه صورت پذیرفته است .

 

مضحکانه بود که همزمان با حضور وزیر بهداشت در لاهیجان در سفر ابراهیم رییسی به گیلان ، بازدید از پل گیل را به مشاهده ی جنگلی که در ورودی اورژانس بیمارستان ۲۲ آبان رو به رشد است ارجح دانستند.

 

چندی پس از آن فرخی میکال اعلام نمود که با تغییر کاربری بیمارستان ۲۲ آبان به مرکز سوانح سوختگی و جراحی های محدود، بازگشایی خواهد شد و سیدالشهدا نیز به عنوان مرکز دیالیز و رسیدگی به بیماری های خاص در شرق گیلان فعال می شود.

 

اگر چه از منبع محلی شنیده شده است که مرکز دیالیز بیمارستان سیدالشهدا با همه ی نقصان هایی که عنوان می شود در حال خدمات رسانی است اما نه به مرکز شرق گیلان تبدیل شد نه به مرکز رسیدگی های بیماری خاص شرق گیلان بدل گشت .

 

اما بیمارستان عریض و طویلی به نام ۲۲ آبان که بنا بود مطابق وعده ی فرخی میکال مجددا احیا شود سالهاست به مرکز شماره ۲ و ۳ بهداشت تبدیل شده است.

 

همه ی این حال در حالی رخ داد که صدای امام جمعه ی شهرستان لاهیجان نیز در خصوص وضعیت تعطیلی دو بیمارستان و کمبود امکانات پیروز درآمد ، اما هر بار این نماینده محترم با برگزاری چندین جلسه بی حاصل پاسخ منتقدان و امام جمعه را داد و قائله را خاتمه داد .

 

اکنون که قریب به ۴ سال از نمایندگی فرخی میکال سپری شده و ماه شمار پایان دوران خدمت او آغاز گردیده ، همچنان افکار عمومی در انتظار پوشانیدن جامعه ی عمل به وعده های انتخاباتی ایشانند .

 

به باور بسیاری فرخی نتوانسته حاصل بسیاری از وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود را به دیده ی مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه برساند.

 

او به گواه بسیاری از اصحاب رسانه ضعیف ترین نماینده در پاسخگویی و ارتباط گیری با رسانه های محلی حوزه انتخابیه خود بوده و همواره علی رغم وعده ای که در روز خبرنگار داده بود ، از قرار گرفتن در معرض مطالبات عمومی امتناع ورزیده است .

 

اما امروز دیگر زمان پاسخگویی است و اتحاد اصحاب رسانه لازمه ی پیگیری حجم عظیم از مطالبات به حق مردمی است.

 

در این زمان اندک ، باید پاسخ داده شود بیمارستان ۲۲۵ تختخوابی پیروز لاهیجان چرا و به چه دلیل به ۱۹۰ تخت بیمارستانی تقلیل پیدا کرده است.

 

از این روز تا روز پایان تبلیغات ، این سکوت ۴ ساله خواهد شکست و به زودی به موارد ویژه تری از وعده های بی حاصل‌ نماینده فعلی پرداخته خواهد شد.

 

با ما همراه باشید جناب فرخی میکال

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.