تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

همزمان با تولد نقاش بهشت

  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
همزمان با تولد نقاش بهشت
آثار حسين محجوبی در استند های شهری لاهیجان نصب شد

شهردار لاهيجان گفت: همزمان با نود و دومین سال تولد استاد حسین محجوبی، شهر لاهيجان گالری بزرگ آثار نقاشی این چهره ماندگار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل در گفت و گويی افزود: شهرداری لاهيجان به منظور معرفی گزيده آثار استاد حسين محجوبی نقاش برجسته معاصر كشورمان كه اهل لاهيجان می باشد، اقدام به نمايش آثار اين هنرمند توانای لاهيجان بر روی تمام استند های شهر لاهيجان كرده است.
وی اضافه كرد: اين آثار با عنوان «يك شهر، يك گالري» در معرض ديد علاقمندان هنر در سطح شهر قرار گرفته و دوستداران استاد حسين محجوبی می توانند از آثار ایشان در يك گالری به وسعت شهر لاهيجان كه زادگاه اين هنرمند توانا می باشد بازديد نمايند.
زنده دل افزود: لاهيجان شهری با پیشینه پربار فرهنگی مي باشد و مدیریت شهری لاهیجان با هدف معرفی بزرگان فرهنگی اقدام به برپایی یک گالری به وسعت شهر نموده تا آثار یکی از هنرمندان مطرح این شهر را در معرض ديد شهروندان قرار دهد و از سویی نسل جوان را برای شناسايي مفاخر شهر خود تشويق و ترغيب نمايد.
حسین محجوبی ، نقاش، معمار و طراح بسیاری از پارک‌های ایران از جمله پارک ساعی تهران بوده و در 24 اردیبهشت سال 1309 شمسی در لاهیجان متولد شده و آثار او شهرت جهانی دارد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=6095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.