تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0
استاندار گیلان

همایش شکوه انتخابات در گلزار شهدا آستانه اشرفیه

  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
همایش شکوه انتخابات در گلزار شهدا آستانه اشرفیه
استاندار گیلان در خصوص رفع مشکلات کشاورزان بخصوص برنج کاران گیلان جلساتی را با معاون اول رئیس جمهور برگزار کردیم که شرایط رو به بهبودی است و از اعطا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه کشتی سازی خبرداد و گفت در دهه فجر پروژه های بزرگ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری نگین شمال اسدالله عباسی در بدو ورود به آستانه اشرفیه به دیدار خانواده معظم شهید مدافع حرم (جمال رضی) رفت و سپس با حضور در گلزار شهدای این شهر، با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان و شرکت درهمایش  شکوه انتخابات در گلزار شهدا به سخنرانی پرداخت؛

عباسی گفت: با مشارکت مردم در انتخابات هم در سطح استان هم کشور به ویژه در دنیا اثرگذار باشیم و این اتفاق مهم میتواند در ریل گذاری به رشد اقتصادی و فرهنگی کشورمون مورد اهمیت باشد.

در ادامه: به همین منظور خدمت مردم عزیز شهرستان اشرفیه رسیدیم و عرض ارادت داشته باشیم هم اعلام کنیم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسائل امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت سالم با مشارکت مردم داشته باشیم.

تصریح کرد: به همین منظور هیئت های اجرایی و هیئت های نظارتی همه آماده شدن برای برگذاری انتخابات باشکوه تا مردم عزیزمان بیان نماینده مورد تائید خودشون را راهی مجلس کنند.

 

یادآور شد: در خصوص رفع مشکلات کشاورزان بخصوص برنج کاران گیلان جلساتی را با معاون اول رئیس جمهور برگزار کردیم که شرایط رو به بهبودی است و از اعطا ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه کشتی سازی خبرداد و گفت در دهه فجر پروژه های بزرگ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه حضور خود در شهرستان آستانه اشرفیه به دهستان دهکا جهت شرکت در میز خدمت به حل مشکلات مردم منطقه پرداخت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.