تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان

  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
همایش تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان
مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان در سالن آمفی تاتر مهمانسرای المپیک رشت برگزار شد.
به گزارش نگین شمال ، در این مراسم جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار تقدیر و تشکر کرد.
وی خبرنگاری را یک شغل سخت و پر از استرس خواند و گفت: اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع پیش قراولان جهاد تببین هستند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبرنگاران را آگاه به مسائل روز و عملکرد دستگا‌های اجرایی خواند و افزود: جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان که میان ما نیستند و یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.
جهانبخش آرمان با بیان اینکه شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند از برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان در استان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۶ مرداد در گلزار شهدای رشت و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و محمود پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
در ادامه این مراسم خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان گیلان هر یک به بیان نظرات و دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند.
جهانبخش آرمان در بخش در دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد گفت: صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد.
وی با بیان اینکه سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است افزود: سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان گفت: ارزان سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و به همین دلیل نظارت و بازرسی جدی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع شورت گرفته است.
آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیات فوتبال و سازمان لیگ باطل است گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آن‌ها واگذار کرد.
وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نابسامان بود تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.
آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد خاطر نشان کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاورد‌های ورزش گیلان است
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=11691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.