تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

نوازندگان زن باعث لغو کنسرت علیرضا قربانی شدند؟

  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
نوازندگان زن باعث لغو کنسرت علیرضا قربانی شدند؟
روز گذشته خبر برگزاری نشدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان موجب ایجاد این شائبه شد که علت برگزاری نشدن این اجرا، عدم صدور اجازه‌ی حضور نوازندگان زن روی صحنه بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته علیرضا قربانی با انتشار مطلبی از برگزار نکردن کنسرت‌هایش در اصفهان خبر داد. بیان این مطلب از سوی علیرضا قربانی موجب شد که برخی، برگزار نکردن این کنسرت را به حضور نوازندگان زن در گروه علیرضا قربانی ربط دهند. از روز گذشته هم در فضای مجازی این شایعه قوت گرفته که مجوز کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را صادر نکرده‌اند و شرطِ صدور مجوز را حذف نوازندگان زن از گروه بیان کرده‌اند.

حالا محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «استودیو هشت» درباره لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان توضیحاتی را به این شرح ارائه کرده است: مجوز کنسرت توسط وزارت ارشاد و همچنین اداره ارشاد اصفهان صادر شده بود. با این حال به دلیل اتفاقی که این میان رخ داد فرمانداری اصفهان نامه لغو را زدند و گفتند فعلا (برگزار کنندگان کنسرت) دست نگه دارند تا مساله‌ای بررسی شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های خود نسبت به ماجرا اضافه کرد: من به شخصه با علیرضا قربانی تماس گرفتم و عذرخواهی کردم. خود آقای قربانی هم گفت که مجموعه وزارت ارشاد همه همکاری‌ها را داشته  است.

سالاری تصریح کرد: بخشی از ماجرا را هم همانطور که می‌دانید هم تامین استان و هم نهادهای دیگر که تامین را در اختیار دارند باید اظهار نظر کنند.

وی اضافه کرد: این اتفاق باعث شد با آقای قربانی تماس بگیرم و عذرخواهی کنم با اینکه وزارت ارشاد در این اتفاق واقعا مقصر نبود. با استاندار اصفهان هم گفتگو شد و خود آقای وزیر هم با استاندار صحبت کردند و امیدواریم به زودی رفع مشکل شود.

معاون هنری ارشاد درباره شایعه حضور نوازندگان زن در کنسرت که باعث لغو آن شده است بیان کرد: این یک گمانه زنی است چون ما در شهر اصفهان هنرستان موسیقی دختران را داریم و زیر نظر وزارت ارشاد است. ضمن اینکه شب قبل هم گروه دیگری از خوانندگان پاپ در آن سالن برنامه اجرا کرده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ورود فرمانداری به ماجرا یاداور شد: باید توجه داشت وقتی خبری به نهادهایی از حوزه امنیت و تامین استان می‌رسد و مشکلی این چنینی پیش می‌آید ممکن است به دلایلی احتیاط کنند.

سالاری در ادامه درباره جلسه شورای تامین قبل از مجوز گفت: مجوز صادر شد و نامه توسط ارشاد به اماکن هم رفت و دوستان از اماکن هم مجوز گرفتند در این فاصله اتفاقی باعث شد که فرمانداری نامه بزند و بخواهد کنسرت لغو شد این که ابعاد ماجرا چیست و اینکه به خاطر نوازنده خانم بوده است یا چیز دیگر، هنوز به آن نرسیده‌ام. بالاخره شرایط منطقه همانطور که مستحضر هستید ملتهب است و شاید هم به دلیل موارد این چنینی بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: انشالله مشکل حل می‌شود و به زودی شاهد کنسرت علیرضا قربانی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.