تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4
شهردار کومله:

نهمین جشنواره ی بهارنارنج، تجلی بخش ظرفیتهای فرهنگی و طبیعی لنگرود در بستر جذب گردشگر

  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
نهمین جشنواره ی بهارنارنج، تجلی بخش ظرفیتهای فرهنگی و طبیعی لنگرود در بستر جذب گردشگر
شهردار کومله در جمع خبرنگاران با تشریح نحوه ی برگزاری نهمین جشنواره ی بهارنارنج در این بخش ، تصریح کرد: از تمامی ظرفیتها برای برپایی یک جشنواره ی سه روزه در راستای تبلور ظرفیتهای فرهنگی و طبیعی منطقه بهره می گیرد تا بستری مناسب برای رونق گردشگری فراهم شود.

به گزارش نگین شمال دکتر منوچهر مهدی پور با تاکید بر اینکه جشنواره بهارنارنج به ظرفیت گردشگری کومله رونق می بخشند، افزود: این جشنواره با هدف جذب هرچه بیشتر گردشگر از تاریخ بیستم تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پایتخت بهارنارنج کشور یعنی کومله برگزار خواهد شد.

وی در همین رابطه به آمادگی مجموع دست اندرکاران و مسئولان برپایی نهمین جشنواره ی ملی بهارنارنج بخش کومله برای تعامل و همکاری در جهت خلف یک رویداد طبیعی- گردشگری ماندگار در این بخش اشاره و اضافه کرد: در جشنواره ی امسال ۵۰ غرفه ی نمایشگاهی، همراه با آیین جشن بهارنارنج پیش بینی شده تا ابعاد مختلف فرهنگی – تبلیغی برنامه ریزی شده در آن تحقق عینی یافته و به اهداف غایی منتهی شود.

شهردار کومله در پایان افزود: تجربه ی سالهای گذشته بوضوح نمایان ساخته که برگزاری چنین جشنواره هایی در آشنایی بیشتر مردم با مولفه های بومی و سنتی منطقه موثر بوده و روند جذب گردشگر از داخل و خارج استان را به شهرستان لنگرود، بویژه پایتخت بهارنارنج کشور یعنی کومله تسریع نموده است.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=10206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.