018e8aed64","lang":0,"debug":0}
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
3

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی:ایجاد پنجره واحد هم در حوزه سرمایه گذاری و هم پاسخ گویی به استعلامات مردم وظیفه مسئولین است/42 میلیارد تومان اعتبار به پل گیل تخصیص داده شده بود.

  • ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی:ایجاد پنجره واحد هم در حوزه سرمایه گذاری و هم پاسخ گویی به استعلامات مردم وظیفه مسئولین است/42 میلیارد تومان اعتبار به پل گیل تخصیص داده شده بود.

به گزارش نگین شمال «  رسول فرخی »  در ششمین شورای اداری لاهیجان که شامگاه ( چهارشنبه، ۸ دی) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، ضمن قدردانی از فرماندار سابق به جهت  تلاش های فراوان در این شهرستان در حوزه های مختلف، گفت: فرماندار جدید در حوزه وزرات کشور، بخشدار و سابقه خدمتی […]

به گزارش نگین شمال «  رسول فرخی »  در ششمین شورای اداری لاهیجان که شامگاه ( چهارشنبه، ۸ دی) در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد، ضمن قدردانی از فرماندار سابق به جهت  تلاش های فراوان در این شهرستان در حوزه های مختلف، گفت: فرماندار جدید در حوزه وزرات کشور، بخشدار و سابقه خدمتی در سپاه پاسداران و شورای نگهبان و مدیرکل روستایی استانداری گیلان را  در رزومه دارد.

رسول فرخی

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در جهان موضوعی که به عنوان یک اصل عامل تغییر اساسی در جهان است، بهره وری است و جایگاه بهروری در حوزه های مختلف تعریف می شود.

وی بهره وری را استفاده صحیح و به موقع از وضعیت موجود با حداکثر استفاده از حداقل امکانات موجود عنوان و تصریح کرد: بهره وری شامل دو حوزه  کارایی و اثربخشی است  و اثر بخشی در گام دوم انقلاب که رهبری به آن تاکید کردند یعنی اینکه کار را به درستی انجام داده و به اهداف خود برسیم.

فرخی با تاکید بر اینکه مدیران در دو حوزه بهروری باید خدماتی به مردم ارائه دهند که ارزان قیمت باشد، اظهار کرد: تلاش می کنیم هزینه های مردم را کاهش دهیم و این دو موضوع در گام دوم انقلاب باید مد نظر قرار گیرد و با توجه به تحریم های ظالمانه،  حوزه کارایی و اثر بخشی حوزه بهره وری است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مقصود باید به دو مولفه افزایش مسئولیت اجتماعی و ایجاد پنجره واحد پاسخ گویی به مردم توجه کرد.

فرخی با اشاره به اینکه ایجاد پنجره واحد هم در حوزه سرمایه گذاری و هم پاسخ گویی به استعلامات مردم است، تصریح کرد: همه ما برای ایجاد اشتغال جوانان مسئولیت داریم.

وی در خصوص نگرانی مردم و توقف پروژه پل میدان‌گیل، گفت: چندین سال گذشته اتفاقاتی پیش آمد که مردم نگران بودند و متاسفانه این طرح واگذار شده است و تمام اعتبارات این طرح ۴۲ میلیارد تومان بود که تخصیص داده شد و موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر بین توافق ضرر و زیان پیمانکار و وزارت راه مشکل وجود دارد.

خبرنگار:ریحانه شریفی

عکاس: سیداحمد کیایی

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.