تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
2

نان ثبت نام لاتاری به سفره چه کسانی می رود؟

  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
نان ثبت نام لاتاری به سفره چه کسانی می رود؟
اقتصادنیوز: شرایط پرنوسان اقتصادی طی سال‌های اخیر تقاضا برای کوچ از کشور را افزایش داده و لاتاری برای ویزای آمریکا یکی از گزینه‌های آسان برای مهاجرت به نظر می‌آید.

به گزارش نگین شمال به نقل از اقتصادنیوز روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: هرچند ثبت‌نام لاتاری کاملا رایگان است، اما بازار سیاهی به وجود آمده که در آن سودجویان با طراحی پکیج و دریافت مبالغ قابل توجه، وعده شانس بیشتر برای برنده شدن در لاتاری را به متقاضیان می‌دهند.

از انجام کارهای ثبت‌نام در کافی‌نت‌ها در ازای پرداخت حدود ۸۰هزار تومان گرفته تا طراحی پکیج‌های گوناگون با قیمت‌هایی نزدیک به ۸۰۰هزار تومان که به افراد وعده می‌دهد در صورت خرید آن‌، شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری دارند.

برنده شدن در لاتاری یکی از آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌ها برای به دست آوردن گرین‌کارت آمریکا بوده و هر سال برگزار می‌‎شود. به دنبال این اتفاق هر ساله در بازه زمانی مشخصی، بسیاری از افراد در سراسر جهان برای ثبت‌نام در لاتاری اقدام می‌کنند. ایران نیز از این موضوع مستثنی نبوده و طی سال‌های گذشته به دنبال بالاتر رفتن تب مهاجرت، توجه‌ها به این روش برای آزمودن شانس خود جلب می‌شود.

با‌این‌حال هر زمان که تقاضای بالایی برای یک موضوع وجود داشته باشد، بازار داغی برای هجوم سودجویان نیز فراهم خواهد شد. برای مثال با مراجعه به کافی‌‌نت‌ها خواهید دید که تعرفه‌ای برای فرایند ثبت‌نام در لاتاری تعیین شده است که به طور میانگین حدود ۸۰هزار تومان است. هرچند شاید نتوان بر این موضوع خرده‌ای گرفت، چون در ازای ارائه خدمتی حق‌الزحمه‌ای دریافت خواهد شد. اما بازار سیاه لاتاری به همین جا محدود نمی‎‌شود و کلاهبرداران شیوه‌های خلاقانه‌ای برای کسب سود از آن طراحی کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13109

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.