a43c5609ec","lang":0,"debug":0}
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

نامه حجت الاسلام صباحی به مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان

  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
نامه حجت الاسلام صباحی به مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان

متن نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی صداوسیما باید در همه برنامه‌ها دغدغه انقلاب داشته باشد و مدافع باشد و تغییرات هم باید در همین جهت باشد.        ((مقام معظم رهبری)) مدیرکل محترم صدا وسیمای مرکز گیلان سلام علیکم با احترام ضمن تسلیت سـالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قـاسم سلیمانی و اربعین […]

متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

صداوسیما باید در همه برنامه‌ها دغدغه انقلاب داشته باشد و مدافع باشد و تغییرات هم باید در همین جهت باشد.        ((مقام معظم رهبری))

مدیرکل محترم صدا وسیمای مرکز گیلان

سلام علیکم

با احترام ضمن تسلیت سـالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قـاسم سلیمانی و اربعین شهـادت دانشمند هسته ای دکتر فخـری زاده و رحلت فقیه مجاهدآیت الله مصباح یزدی رضوان الله علیه اتفاقات بعد از فوت هنرمند طنزپرداز گیلانی فقید سعید مرحوم محمدرضا نظری واداشت مطالبی را تقدیم حضور نمایم، امید است مورد نظر و توجه قرار گیرد.

۱_شنیده ها حاکی از آن است هنرمندی که سالها بدلیل نامهربانیهای بعضی از مسئولین وقت شهرستان (درست و یا نادرست) حق برگزاری هیچ نوع از برنامه در این شهر را نداشته و ایکاش صداوسیما بجای این همه محبت در روز خاکسپاری، آن ایام امر مربوط به این هنرمند را به نحـو مطلـوبتری پیگیـری و نسبت به رفع موانع احتمالی و حمایت و هدایت وی اقدام لازم را معمول می داشتند!!!!

۲_بـا اینکه یقینا”روح آن هنرمند از حرکات بعضی از گـروه ها ودافراد در کنار مدفن او در مراسم سـوم و هفتم نـاخشنود هست می طلبد متولیان مربوطه دراین خصوص تـدابیر لازم را به نحو شایسته ای اتخاذ نموده و در آینده شاهد چنین حرمت شکنی هایی نباشیم.!!!!

۳_علیرغم اعلان خانواده محترم آن مرحوم مبنی بر عدم حضور مردم در مــراسم خاکسپاری، مـردم قدرشناس انـزلی در این مراسم حضور چشم گیر داشته و مناسب بود متولیان امـرنسبت به اجـراء پـروتکل هـای بهداشتی اقـدامات لازم را معمول می داشتند و صداوسیما بجـای خـودشیرینی های تصنعی می توانست برنامه را جـوری برنامه ریزی نماید که تضاد بین تصمیمات ستاد کـرونای استان و شهرستان بوجود نیاید!!!

۴_صـداوسیمایی که به بهانه شـرایط کـرونایی حتی راضی نشد یک بـرنامه از مراسم تدفین و تشییع یک عـالم شـرق گیــلانی آیت الله مشفق را منعکس نماید این ذهنیت بوجود می آید که این دانشگاه عمومی به فکر فـریب افکار عمومی می باشد و نباید عملکرد مجموعه شما باعث گـردد که عده ای خیال کنند محـدودیت ها و قوانین فقط برای جلسات ویا افـراد خاصی وضع شده است!!!

۵_جناب آقای باقرزاده شما از جمله معدود اداراتی هستید که در هیچ شهرستانی به بهانه نداشتن اعتبار و بودجه شعبه و اداره ای نداشته و کــار های شما را یک نفر پـاره وقت بـا زیـر یک میلیون حق الـزحمه و بـدون بیمه انجـام داده و این درحـالی است که بـرای یک دقیقه تبلیغ وسـایـل و خوردنی های مضر در تلویزیون میلیونها تومان پول می گیرید و تاکنون بعد از گذشت ۴۰ سال کسی از شما مطالبه خاصی نداشته است و چه زیبا بود شما هم جهت اشتغال ۱۶ نفر جوان و بیکـار در شهرستانها اقدامی انجام داده و شغل ایجاد می نمودید!!! صداوسیمایی که همیشه در گفتگوی خبـری خود دغدغه اشتغال بـرای جوانان را دارد خود از قافله عقب مانده است!!! و ظـاهرا” از نگاه شما اشتهار تلویزیونی حق الزحمه این عزیزان تلقی می شود!!!!

۶_آقای مدیرکل شاهدیم برای ضبط و تهیه هر برنامه ای در شهرستانها مثل اجتماع عاشورائیان، فاطمیه و غیره همیشه هـزینه های آنرا باید برای شما تامین کنند تا نسبت به انعکاس و پخش آن در شبکه استانی و ملی اقدام نمایید!!!

شاید اینها بخاطر نیاز شدید مردم به وجود شماها باشد و هرچه مردم احساس نیاز بیشتری کنند شما نرخ خود را بالاتر می برید!!!

۷_تاجـائیکه مطلع هستیم تـا کنون مجموعه شما جهت انعکاس اخبـار فـرهنگی و چهره های موفق حـوزه دین اعم از امـامان جمـاعت، مسـاجد، بقاع متبرکه، هیئت ها، تشکلهای قـرآنی، مداحان و تشکلهای مـردم نهــاد دینی منصفانه عمل ننموده و جهت تحکیم پایه های وحـدت اسلامی بصورت پایدار بین مذاهب اسلامی و گروه های سیاسی کـارنامه قبولی ندارد و سهم ۱۶ شهرستان بــرای انعکاس اخبار در شبکه استانی فقط چند ثانیه و کلیه برنامه ها متعلق به مـرکز استان می باشد!!! و جـالب است بدانیم از این شهرستانها سهم بعضی مثل صومعه سرا از همه بیشتر می باشد!!! که خبــر های درجه ۳ این شهرستان همیشه در حال پخش می باشد!!!

خوب است یکی از مطالبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان این مطالبه مردم باشد.

در پایان بهترین ها را برای شما آرزومندم

برادر شما
حاج عباس صباحی
09111822059
بندرانزلی

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=3795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.