تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
3
میز خدمت

میز خدمت در روستای پوشل با حضور جمعی از مسئولان آستانه اشرفیه برگزار شد.

  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
میز خدمت در روستای پوشل با حضور جمعی از مسئولان  آستانه اشرفیه برگزار شد.
مصطفی پور واحدی سرپرست بنیاد مسکن آستانه اشرفیه گفت :حدود ۱۱ سال از عمر طرح هادی این روستا میگذرد که ما این آمادگی را داریم در صورت بازنگری طرح هادی به مرحله اجرا برسانیم.

🔻به گزارش پایگاه خبری نگین شمال؛میز خدمت در روستای پوشل با حضور فروحی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه و جمعی از مسئولان برگزار شد .

پور واحدی سرپرست بنیاد مسکن در میز خدمت روستای پوشل بنده به نوبه خودم ایام دهه فجر تبریک و سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت عرض میکنم.

✴️بیان کرد : پیرو مباحثی که در رابطه با عملکرد بنیاد مسکن مطرح شده در سال جاری از عمر آسفالت که شده بیش از ۲ یا ۳ماه نمیگذرد، روستای پوشل روستایی بود که بیشترین اعتبار را در سال جاری برخوردار شده و آسفالت تقریبا ۲کیلومتری تحت پوشش قرار دادیم.

پور واحدی ادامه داد: حدود ۱۱ سال از عمر طرح هادی این روستا میگذرد که ما این آمادگی را داریم در صورت بازنگری طرح هادی به مرحله اجرا برسانیم.

✴️قهرمانی بخشدار،بخش مرکزی  آستانه اشرفیه ضمن تبریک ایام دهه فجر، طی سخنرانی در رابطه با مشکلات روستاها گفت: چک لیستی از مشکلات روستاها درحال تهیه هستیم که بزودی به ادارات مربوطه ارسال خواهد شد و پیگیری های لازم انجام خواهد گردید.

 

هم زمان با برگزاری میز خدمت به همت سپاه پاسداران غرفه ویزیت رایگان دایر شد .

 

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=14150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.