تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1
بمناسبت سالگرد درگذشت سیروس قایقران:

میرشاد ماجدی برای شرکت در مراسم بیست و چهارمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی و باشگاه ملوان، دقایقی پیش وارد رشت شد.

  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
میرشاد ماجدی برای شرکت در مراسم بیست و چهارمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی و باشگاه ملوان، دقایقی پیش وارد رشت شد.
سفر سرپرست فدراسیون فوتبال به گیلان

به گزارش نگین شمال میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان که برای شرکت در مراسم بیست و چهارمین سالگرد درگذشت سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی و باشگاه ملوان به گیلان سفر کرده دقایقی پیش وارد رشت شد.
در نخستین دقایق حضور ماجدی طبق برنامه قبلی با همراهی قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان به دیدار جهانبخش آرمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان رفت و پیرامون مسائل فوتبال استان از جمله کمک به ساخت ساختمان هیات فوتبال گیلان و واگذاری زمین از سوی اداره کل برای پروژه فوق به گفتگو پرداختند.
پس از این جلسه میرشاد ماجدی و سایر همراهان برای شرکت در مراسم یادبود زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان فقید تیم ملی ایران و باشگاه ملوان بندر انزلی، دیدار با حمید غفاری پیشکسوت فوتبال گیلان و حضور در بازی دوستانه پیشکسوتان ملوان و سپیدرود راهی انزلی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5910

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.