تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است

  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: راه اسلام، قرآن، عظمت، عزت، سعادت و روسفیدی به برکت  راه و خون شهیدان است که امروز ایران اسلامی در چشم دوست و دشمن به عزت ستوده می شود و این نتیجه ایثار و خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار نگین شمال از لنگرود سید عبدالرحیم موسوی در یادواره سردار همیشه قهرمان شهید حسین املاکی که عصر امروز ( سه شنبه،  ۹ فروردین ) در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد،  گفت: شهید املاکی در  نحوه شهادتشان هم جلوه ای دیگر از ایثار مثال زدنی هستند و امروز  از اقصا نقاط کشور  در یادواره شهید جمع شده اند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: راه اسلام، قرآن، عظمت، عزت، سعادت و روسفیدی به برکت  راه و خون شهیدان است که امروز ایران اسلامی در چشم دوست و دشمن به عزت ستوده می شود و این نتیجه ایثار و خون شهیدان است.

موسوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازی  در تشکیل تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: هزاران جوان همانند شهید املاکی قد برافراشتند تا جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد و امروز  اسلام ناب به عنوان قطب بزرگ جهانی مطرح شده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه  انقلاب و دفاع مقدس را جوانان به سرانجام رساندند و در گام دوم انقلاب هم جوانان باید پیشرو باشند، خاطرنشان کرد: جوانان مومن انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار دارند و بیش از دیگران در این میدان نقش آفرینی می کنند و اندیشه انتظار موجب استقامت و پایداری در برابر فشارها و سختی ها می شود واز یاس و ناامیدی جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اتاق های فکر و گروه های تبلیغاتی و صداهای مسموم شیطان، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که  امید را در دل مردم کمرنگ کنند و ریشه ای ترین جهاد در گام دوم انقلاب جلوگیری از یاس و ناامیدی است.

موسوی ادامه داد: انتظار فرج به معنای امید به آینده روشن و تحقق ارزش ها و خوبی هاست این نگاه منتظر واقعی به انسان شور و نشاط و حرکت می دهد‌.

موسوی با بیان اینکه جوان منتظر ساکن و ساکت نمی ماند و فعالیت ها را در جهت زمینه سازی انجام و این نگاه تمدنی است، اظهار کرد: در نگاه تمدنی  ممکن است در مقاطعی از وضعیت راضی نباشیم و با فرآیند است که مقطع را تحلیل می کند و ما مسیر سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم و  نظام‌جمهوری اسلامی به دست با کفایت حضرت روح الله بنا و در این فرایند تمدنی اینجاییم در نقطه حساس از تاریخ قرار داریم و رهبری هم مربی آماده سازی جامعه برای ظهور موعود است.

وی ادامه داد: راهی که پیش روی ماست به سوی جامعه مهدوی طبیعتا راه همواری نیست اما به فرموده رهبری دشوارتر از راهی که پست سر گذاشته ایم ، نیست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص ماجرای عمر ۲۵ ساله صهیونیستی، گفت: این به معنای آن است که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و راه آنان اضمحلال است و اگر  کوچک ترین خطایی کند عمرش کوتاه تر خواهد شد و رژیم صهیونیستی اندازه اش به اندازه یک عملیات الی بیت المقدس است و هر قدرت بزرگی بخواهد  دست از پا خطا کند از جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی خواهد خورد.

خبرنگار:علیرضا پرندوش

لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=5853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.