تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم بزرگداشت روز پرستار؛

مهر به مردم، انگیزه پرستاران برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت

  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
مهر به مردم، انگیزه پرستاران برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم بزرگداشت روز پرستاری، وجود مهر در قلب پرستاران را انگیزه‌ی اصلی برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم دانست.
به گزارش نگین شمال به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر نازیلا جوادی- مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم بزرگداشت روز پرستاری، وجود مهر در قلب پرستاران را انگیزه‌ی اصلی برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم دانست.
دکتر جوادی در ابتدای سخنان خود پرستاری را علمی آکادمیک دانست و گفت: مراقبت از بیماران نیازمند دانش و تخصص است و مسیر ارائه مراقبت به بیماران با سختی‌ها و موانع بسیاری همراه است و اگر مهر خدمت به مردم در دل پرستاران نبود، دستیابی به هدف یاد شده محقق نمی‌شد.
مدیر امور پرستاری با اشاره به شعار روز پرستار مبنی بر ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی، ادامه داد: توانمندسازی جسمی، روحی، معنوی و افزایش سواد سلامت نیروی انسانی، نتیجه‌اش مستقیما با سلامت مردم در ارتباط بوده، بنابراین توجه به نیازهای روحی و جسمی پرستاران از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر جوادی با تاکید مجدد بر این موضوع که پرستاری مهارتی تخصصی بوده و به روز رسانی علم مراقبت تنها با آموزش مستمر امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه‌ریزی شده طی سال باعث نهادینه شدن لزوم آموزش در همکاران شده و نتیجه آن پرورش پرسنل توانمند است.
مدیر امور پرستاری با اشاره به موانع خدمتی پرستاران، اظهار داشت: رفع موانع خدمتی نیازمند استراتژی است. امید است با اجرای فوق‌العاده خاص و اجرای تعرفه پرستاری شعار روز پرستار سال ۱۴۰۲ مبنی بر ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی، محقق شود.
لینک کوتاه : https://negineshomaal.ir/?p=13244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.